Recenze (700)
Inferno (2016)
Tak Langdon prišiel riešiť zahady aj po tretí krát,tentokrát poradne pritiahnutý za vlasy,úplne zbytočne ďalší diel,ten prepad v kvalite je citeľný.Je to sterilne,stereotypne,naivné,prevaraju stokrat prevarený prvý diel.Slabota.
Andělé a démoni (2009)
Tak Langdona tu máme po druhý krát,je donútený do dalsej misie,aby zas nieco odhalil,ale uz to nieje tak tajomné,ale uz sa len vraždí a pokrivkáva za Leonardovou šifrou.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Mne sa to páčilo,trosku dlhá stopáž,malo to spád,trocha mysteriozna,pre fanúšika historických zahad a otázok jak stvorené,pre človeka co prdí na nejaké teologicke záhady myslim ze priemerný a nezaujímavý film.
Očista: Anarchie (2014)
Oproti jednotke ziadny posun,nakoľko samotná myšlienka je absurdná.Viac akcie a killov,bezmyšlienkovitá killovačka.
Ghost Rider (2007)
Na Mikulášovych filmoch posledných rokov nie moc čo hodnotiť.Keď ho máte radi tak je to ok ak nie ani nekukajte.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Každý večer sledované na ORF 1 za komančov.
Náhlá smrt (1995)
Je to klasická van dammovka.za mna ako fanúšika povinné hviezdy.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Realistické a surové,normálne mi bola zima pritom.❄❄
Oběť zla (2007)
Skvelá príroda,banda buranov a prepatí sektári v strede lesíka.Tento horor ma potešil👌.Ale popravde tá krava,ktorú prepadnú,ponížia,okradnú a ona vzápätí prinúti frajera aby zahodil jedinú vec s ktorou sa môžu reálne brániť,si všetko čo sa jej stalo zaslúžila.
Películas para no dormir: La culpa (2006) (TV film)
Lesbicka chladná doktorka,zakomplexovaná zdravotná sestra,príšerne herecké výkony,tak dlho stávajú a budujú atmosféru,že z toho nakonec nic neni.Nevim ci je to vobec horor.Odvar.