Recenze (40)
Němá tajemství (2023)
Naprosto úžasná kamera, střih, hudba a herecké výkony. Režie. Scénář. A Plodková jasná Česká lvice!! Dostalo mě to, myslím na ten film už druhý den. V kině si plakalo..
Dvě slova jako klíč (2023)
Naprosto úžasný film. Pro ty, kdo vidí, cítí, vnímají. Život, smrt..
Zrodila se Astrid (2018)
Příběh ženy, a jestli pak byla spisovatelkou nebo čím, nebylo důležité. Krásně uchopeno, zahráno, s citem..
Helene (2020)
Nádherná kamera, světlo, scény.. uchvacující výtvarno!
Blondýnka (2022)
Skládanka krásy i hrůzy. To je život. To je tento film. Úžasně ztvárněno, zastaví vás, pokud se do něj necháte vtáhnout...
Hrdinové velkoměsta (2012) (seriál)
naši dvou a půl letou vnučku to baví velmi (asi stejně jako povídání o pejskovi a kočičce - čímž chci říct, že může i ona srovnávat :-)).
Bing (2014) (seriál)
z pohledu naší dvou a půl leté vnučky je to něco, co ji velmi baví. Z našeho pohledu je to milý, poučný a klidný seriál. na rozdíl od milionu kravin (nejen) pro děti, je to vkusně sepsáno a velmi pěkně předabováno. Za dětský dabing klobouk dolů!
Vražedné stíny (2022) (TV film)
kristepane, taková překomplikovaná a nelogická slátanina... jedna hvězda, že je mi líto Ondry Vetchého, že v tom musel hrát..
Revival (2013)
jen ten Polívka drží tu kytaru jako prase kost. To jste ho to nemohli naučit? Mim a neumí napodobit basáka
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
původně 4 hvězdy, ale poté, že kdykoli tento film opakují, zjistím, že se musím ZASE dívat, zvyšuju na 5. Navzdory nízkému hodnocení nebo právě proto. Nasmějete se, herecké výkony skvělé, Sokol baví velmi, .. co byste ještě tak asi chtěli? Od komedie.. A navíc, konečná pointa dokonalá.