Poslední recenze (247)
Amerika: Film (2021)
53% / Průměrná parodie na boj za americkou nezávislost, která bohužel mnohdy používá naprosto buranský humor, kterému se jako Evropan ani moc nemůžu smát. Animace je fajn, scénář tak nějak ok, stejně jako herecké výkony a pěkně to odsýpá, nicméně nemohu tvrdit, že bych z toho byl nějak odvařen.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
75% / CGI Šílenost s ne moc dobrým CGI, mizernými lidskými postavami (mimo Jiy, která byla docela fajn) a naoprosto přestřeleným dějem, která sama sebe už ani nebere vážně a nelze ji tak ani považovat. Rozhodně kvalitnější jak dvojka a trojka, nicméně na první díl stále nemá. Spíše doporučuji v případě, že nad filmy nechcete přemýšlet, zde se to skvěle hodí.
Kókjó šihen Eureka Seven - Memorī Bando (2005) (epizoda)
55% / Rekapitulace a osvětlení některých věcí. Zbytečný díl.