Recenze (27)
Na ostří nože (1997)
Jako komedie možná, skoro všechno mi připadlo nevěrohodné a propíchnout medvěda párátkem dle méhi názoru opravdu nelze
Kmotr (1972)
5* dostal jsem nabídku, která se neodmítá
Storytelling (2001)
Dobře natočený film... vyvedená naprosto "americká" rodinka... trochu divná byla ta hypnóza ale jinak sem se dobře bavil a občas mě mrazilo v zádech, hlavně u povídky Fiction
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Už to není ono, jednička byla rozhodně lepší... Zachránila to veverka, která byla naprosto geniální
Akt (1997) (divadelní záznam)
Pepa je doktor? tohle mě vždycky dostane
Deset malých Indiánů (1989)
Z počátku to vypadalo na docela zdařilou adaptaci Deseti malých černoušků, ale ten konec si scénaristi dovolit neměli, za tohle bych vraždil...
Jesus Christ Superstar (1973)
Geniálně natočený muzikál...
Umučení Krista (2004)
3* za hudbu a kostýmy... jinak mě to moc nenadchlo...
Posel z Liptákova (1997) (divadelní záznam)
Vynikající hra... Nejvíce se mi líbí Vizionář... naprosto parádní parodie na znárodňování
Hodiny (2002)
Velice silný snímek, nádherná hudba