Recenze (689)
Star Trek: Discovery - Jestli paměť stále slouží (2019) (epizoda)
navrat na talos IV je lahodka.
The Orville - Identita, část první (2019) (epizoda)
uzasny vyvoj. tento serial nekompromisne vycerpava kazdy kut svojho deja, kazdu omrvinku svojej kreativnej kuchyne na vytvorenie pribehu, ktory chyti divaka za gule.
The Orville - Celý svět je narozeninový dort (2019) (epizoda)
astrologicky fasizmus - podobna sialena predstava ma matala uz pred 20 rokmi a teraz to seth sfilmoval. jednoducho bravo :)
The Orville - Na Zemi nezůstalo nic kromě ryb (2019) (epizoda)
cosi ako vedomy/nevedomy hommage na enemy mine.
Ztratili jsme Stalina (2017)
tento film je historickej predlohe danej udalosti asi najblizsi. sice beriju popravili az po pol roku, ale konanie hlavnych akterov v case stalinovej smrti je mimoriadne autenticke. v realite tych nadavok mohlo byt este viac. :)
Trockij (2017) (seriál)
som velmi pozitivne prekvapeny a dovolujem si skromne tvrdit, ze ide o perlu nielen ruskej, ale i svetovej serialovej tvorby. zivot trockeho a spolu s nim aj dej ruskej revolucie a obcianskej vojny je spracovany takmer dokonale. ak sa povznesieme nad urcite detaily v historickych nepresnostiach, kedze ide o autorsky zamer z dovodu dramatizacie. herci i stvarnenie postav su na svetovej urovni. fantasticky vykon chabenskeho v hlavnej roli. a nielen jeho. lenin, stalin, mikulas II, tuchacevskij , freud ci gorkij akoby svojim historickym predloham z oka vypadli. bolestivo tragicka postava nikolaja markina, o bozskej fride kahlo ani nehovoriac. dialogy filozoficky hlboke i bodavo zrozumitelne zaroven. trockij tu nie je ziadnym hrdinom. ale casto nekompromisnym bezcitnym ideologickym maniakom, ktory prehral len pre to, lebo ini boli silnejsi a sofistikovanejsi. serial vtiahne, uputa, vlezie pod kozu. a najma nadherne zobrazuje, akym bezkonkurencne desivym a vrazednym svinstvom je komunizmus.
Půjčovna masa - Síla zla (2018) (epizoda)
ok, tak tymto dielom si ma serial definitivne ziskal... :)
Volejte Saulovi - Vítěz (2018) (epizoda)
6 z 5 hviezdiciek...
Ash vs Evil Dead - Kniha vázaná v kůži (2015) (epizoda)
ono je to naozaj coraz lepsie a lepsie...
Peřinbaba (1985)
jeden z najlepsich slovenskych filmov vobec - na svetovej urovni. jednoznacne najlepsia slovenska sfilmovana rozpravka.