Recenze (14)
Oblečen na zabíjení (1980)
Tak ač mám rád Michaela Caina,i filmy Briana De Palmy,tak tohle ne. Přišlo mi to jako hodně nepovedený film,kde jde o to ukázat prsa Angie Dickinson a trochu Nancy Allen.a říct co nejvíckrát slovo kurva a šukat(ale to může být i chyba dabingu). Takže dvě hvězdy,jedna z důvodu obliby výše zmíněných,druhá s přihlédnutím na rok natočení.
Diagnóza smrti (1979)
Pro mne asi nejslabší z filmů že série s majorem Kalašem
Břetislav a Jitka (1974) (TV film)
Nádherný film,skvělé herecké výkony a Zdeněk Řehoř jako pochybný mnich fakt baví :) "Na co hned mýt,Bůh deštíčkem opláchne....." :D
Dva bratři (1972) (TV film)
No byl jsem zvědavý na tento televizní film kvůli obsazení,ale musím konstatovat že mě teda příliš nezaujal a i některé scény my přišli až toporné. Takže dvě hvězdy z úcty k hercům