Recenze (2 753)
Poslední výkřik (2012)
No nééééé,to je ale stupidita prvního stupně.SLASHER??.Děláte si srandu??
Playgirls (1995)
Erotický film???.To nahou prdel ani nevidělo,ani se na to nedalo dívat jak herci byli prkenní a otrávení,a přitom to měla být i komedie že?.
Malý Herkules (2009)
Je to opravdu moc špatný a zbytečný film,po půl hodině vypínám a jdu si sednout na trestnou lavici.
Hunger Games (2012)
Děti a bojové rozdělení,to je večerníček pro koho?
Smrtící fachman (2013)
Pouze za Dannyho,který film drží nad vodou,jinak je špatný scénář,herci,prostě vše je špatně.
The Girl from the Naked Eye (2012)
Tak zvaný bum bum film o ničem.J.Yee býval dobrý,ale čas ho zřejmě hlodá a hlodá.Prostě velmi málo pozitiva dělá špatný celkový a nezáživný průběh filmu.Není co dodat.A co ta reklama na rádoby herečky děvky do dalších stupidnich akčních snímků???.
After Dark (2013)
Hm,těm američanům se ty auta pořád serou,ach jo.Jinak velmi slabá atmosféra strachu a linie příběhu se vytrácí do......
Zvrácený (2002)
Není to šokující ani zvrácený film.Na mě osobně nezapůsobil tímto dojmem,jak se zde preferuje.Filmů a daleko sugestivněji natočených s touto tématikou je více.Rotující kamera opravdu v tomto snímku nic neřeší,jenom tříští obraz a mě akorát nasírala,bohužel,zážitek z toho moc velký nemám a to je škoda.
8 MM (1999)
Výborný filmeček,kde je zklouben veškerý marast společnosti.Stoka pornoprůmyslu,vydrbaných mozků,vteřinová ukázka snuffu a temný brak společnosti pulzující pod rouškou násilí a brutality.
Červený drak (2002)
Zajímavý a celkem dobrý film,děj má spád a nenudí,kamera dobrá a samozřejmě E.Norton jako vždy skvělý.