Recenze (2 753)
Slender (2016)
Noooo tak toooo je opravdový nářez!!.To se jen tak nevidí.Znemožnit Slendera.!!!.
Koledu, nebo něco provedu (1986)
Pro fandy muziky VELMI DOBRÉ,pro fandy čekající na horor v podstatě neutrální,jinak filmík,co by dokumentární přínos o skvělé hudbě fajn.
Blubberella (2011)
Uwe,Uwe,ty s těma nesmyslema nepřestaneš.
Příliš mladý aby zemřel (1986)
Výborný na VHS a výborný sledovat tehdejší elitu VIP VE FILMU.Pro mě jedinečný filmík.
Symbol smrti (2007)
Opravdu průměrná krimi na jeden večer u kávičky.Ovšem Gillainová je zde opět fajn.
Krvavá zátoka (1971)
Výborné,ne sice stoprocentní giallo,které jsem opravdu sledoval již po třetí,ale s radostí.
Nekonečný příběh (1984)
Skvělá fantasie hozená na plátna kin.
Rampage Ničitelé (2018)
Digitrapárna???,V dnešní době,pokud chceme opravdu se zabavit u podobných snímků,nelze film udělat jiným způsobem,potom již záleží na finančním rozpočtu a studiích.Takže bych v žádném případě nemluvil o digitrapárnách.Film se nepovede,nebo povede,tím je amatérsky řečeno vše.Mám velmi rád tyto filmy a jsem mile překvapen,jak dobře jsem se bavil .Technická stránka velmi dobrá,triky na úrovni,herecké obsazení taky.Takže u mě dobrý.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Velmi šikovný mladík který opravdu umí.
Brutal (2007)
Co má tento film společného se slovem a názvem BRUTAL??.Kde je ten brutální maniak!.