Recenze (46)
Zamilovat se (2017) (studentský film)
Musela jsem dát 3*, protože postavy mi příjdou jako strašná kopie Pixaru.
Francouzská romance (2016) (TV film)
Děj předvídatelný, klasické klišé romantického filmu, ale i tak pro člověka dobrá oddychovka na večer.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Hacksaw Ridge je film, který nejde vidět pouze jednou. Neupoutá vás hrdinským příběhem vojáka jednou, ani dvakrát, ale pokaždé, když mu věnujete svůj čas. Herecké výkony naprosto bez chyby a muzika je fenomenální.
Medicejové (2016) (seriál)
Ze začátku, no tak Starku, předveď se! Už po první dílu to pro mě byl Cosimo de' Medici, florentský bankéř. Krásné dobové kostýmy a scénář velice povedený. Za mě jasných 5*.
My All-American (2015)
Dostala jsem přesně takový film, jaký jsem chtěla. Ani po skončení se mi nechtělo uvěřit, že už je konec. Skvělé herecké výkony podtrhují neskutečný příběh plný lidskosti.
Tři generace (2015)
Nevím, čekala jsem od filmu víc. Začátek mi připadal strašně proskuhraný a zbytek už byl v podstatě žadonění o podpis. Celkově mám z toho velmi smíšené pocity.
Carmilla (2014) (seriál)
Oddychový web seriál, který zabaví. Laura a Carmilla, dokážou svým pátráním po Lauřině spolubydlící, zlepšit den.
Klub výtržníků (2014)
Nějak nevím, co si o tom mám myslet. Klub nafoukaných oxfordských kluků, co neustále chlastají a vedou "intelektuální" kecy. Nádech tradice mě nenadchnul natolik, abych si film pustila znovu.
Whiplash (2014)
Skvělé hudební drama. Ten nápor, co musel Andrew vydržet od Fletchera. Myslím, že Simmons si zasloužil Oscara oprávněně. Zahrál to dokonale.
Cyberbully (2011) (TV film)
Víme všichni, že tohle je vážné téma. Ale tohle? Come on... Teen film s jemným nádechem kyberšikany a pro mě totálně směšným koncem.