Recenze (33)
Rychlovky Ládi Hrušky (2014) (pořad)
No to je hnus velebnosti !
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
Další dílo,které je o hovně.Já se divím že se pořád točí takové hovadiny,už nevím co bych dodal.
Ulice (2005) (seriál)
Větší sračku už nemohli natočit,jak se na to někdo může dívat to už jsou zoufalci..
Konečná (2013)
Tak konečně to zase po letech guvernér rozjel na plno.
Diktátor (2012)
Tak jedině můžu hodnotit za sebe Alladin a nebo Alladin tak si vyberte..
Živí mrtví (2010) (seriál)
Tak konečně jsem dočkal seriálu který splňuje vše co jsem od něho očekával, děj,napětí,akce ale hlavně zombi invazi...
Pan Dokonalý (2009)
Stačilo necelých 5 minut a dokonale jsem vytuhnul.
Megapiraňa (2010) (TV film)
MegaShit!!!
Paranormal Activity (2007)
Nuda,nuda tenhle kousek že by diváka vyděsit ani omylem. The entity (1981) je sto krát lepší.
Umučení (2008) (seriál)
Ježíši Kriste ten film byl pro mě umučení...