Recenze (15)
Milionář z chatrče (2008)
Keď som čítal o aký film ide - chudobny nevzdelanec vyhra jackpot v suťaži milionar, vravel som si že to vidieť veru nemusim. Videl som v tom len istý happyend a nudný dej. No tento film je dôkazom, že ak skvelý tým vezme do rúk aký kolvek námet, tak ak sú to ozaj správny ľudia, vytrieskaju z toho viac ako by som si vedel predstaviť. ****
Match Point - Hra osudu (2005)
Priznám sa, že môj prvý zhliadutý film od Woodyho. A dosť som to žral, napriek mojim očakávaniam ma Match point nesklamal. Pekné zvraty a napínavé scény.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Pozrel som si už všetkych 5 serii, a poviem vam bola to paradna jazda, nikdy nezabudnem na tento serial, ktory sa nebal poukazať absolutne na nič, všetko divakom ukazal bez vahania, a miestami to bolo to najhoršie čo može rpodina zažiť, Six feet under sa akoby snaži odburavať predsudky a ja som si isty že po tom ako som to zhliaodl som väčšim empatikom akym som bol...
Na Západ (2005) (seriál)
milujem divoký západ, osýdlovanie a podobne. žijem tým, hrám sa na Kovboja celí život, Na západ je kráasny hlavne vizuálne, zaznamenáva historické fakty, no... asi tisíc krát v tom filme niekto odíde a asi tisíc krát sa zase objavi... stále dokola odchody, hladanie a návraty. Drsnosť aká je predvedená v deadwoode tomuto miniseriálu chýba. Príde mi to skôr rozprávkové zobrazenie histórie severnej ameriky, ale určite to stojí za zhliadnutie, v podstate je to krásny film, len mne osobne (subjektívny názor) sa zdá prehodnocovaný...
Město bohů (2002)
...prišlo mi to ako teeneagersky poučny film o deťoch deťom - skratka maličky nepredavajte a nepouživajte drogy. nejake krehke (zakerne) priatelstva medzi nedospelimi v skazenom narkomanskom svete. tak sorry...