Recenze (3)
Slečna bestie (2020)
Bavendo, Vince žeru a prohazovačky osobností ještě víc. Náhodou jsem na tenhle kousek narazil a bavil jsem se. Když jde o postavu 2 metrového sériového vraha, kterej se ze dne na den promění na teenku ve svém těle, kdo jinej by to měl hrát než vtipnej Vincent Vaughn. Myšlenka byla dost zajímavá a odkazy na klasický slahery super. Kdo čekal že to bude nějaká obří myšlenkovka tak nepochopil žánr Tohohle filmu. Myšlenka ***** / obsazení *** / zápletka ** / humor *** / akce **
Král zabijáků (2023)
Sedíš večer doma a přemýšlíš co si pustíš. Pak na tebe skočí B-éčko s Grillem. Tak si řekneš Ókáčko jdem “Grillovat”. Celý příběh je dost utahanej. Úvod a hlavní cíl je až absurdní, jakože seš nájemnej vrah kterej asi docela sere na soukromí, když tě kazdej najde v kanclu a vlastně znaj celou tvojí rodinu. Pak ti zabijou starou a aby to nebylo málo tak ti umírá dcerka a aby si ji zachránil tak musíš splašit peňážky, který jako nájemnej vrah nemáš (AHA). Okej zhodnocení: příběh* / akce ** / obsazení *** / zápletka ** Za mě 3 hvězdy hlavně díky Grillexoj a týpkoj co dělá Vandama
Tiché místo (2018)
Film Jima Halperta z the office aka. Johna Krasinski: ale Jo..,hezká lekačka, průměrná akce a Vůbec celý film byl dobrej a bavil mě. Na závěr mě potěšilo že mi konec připomněl MARS ÚTOČÍ za mě ****