Recenze (72)
Domek z karet (2013) (seriál)
"Žádny spisovatel neodolá dobrému príbehu a žádny politik neodolá slibúm, které nemúže splnit." Poslední sérii Netlfix totálně zabil tenhle seriál.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Clint Eastwood nám naskytl pohled do útrob bunkrů Japonských fanatických vojáků , kteří přece jen byli lidé , kteří trpěli a chtěli konec valky.... Hodně zajimavý snímek , který se někdy bohužel vleče.
Drive (2011)
Jediná škoda, že není ve filmu více honiček s auty, protože byly dokonale. Kamera a ozvučení se více než povedlo a Ryan Gosling byl taky fajn.
Dvanáct (2007)
Ruská kopírka amerického veledíla. Z 12 rypáku, které jsou na obrazovce 95% času, není nikdo sympatický. Konec v podstatě taky nepřekvapil.
Gladiátor (2000)
"Jsem Maximus Decimus Meridius. Velitel Severní armády. Generál legie Felix. Věrný služebník pravého císaře, Marca Aurelia... Zavraždili jste mi syna a zavraždili moji ženu. Ale já se pomstím teď, nebo v přístím životě" Jeden z nejlepších filmových zážitků.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Suprova komedie s výborným Willem Smithem a Kevinem Jamesem
Hra o trůny (2011) (seriál)
Konec to zazdil.
Iluzionista (2006)
Slabý odvar toho co nám ve stejném roce nabídl Nolan v Dokonalém triku.
I'm Still Here (2010)
V mých očích nepochopitelný a hlavně nekoukatelny projekt Afflecka, kde se k tomu kdo ví jak přimichal suprovy herec Joaquin Phoenix. No jenom doufám, že ani jednoho nenapadne vytvořit podobný filmodokument o herecké trosce, která se dá na Rap kariéru.
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
Fantastický Russell Crowe zde jede na plné obrátky a Al Pacina herecky přehrál. Ovšem ani samotný Pacino nebyl vůbec špatný, ba naopak výborně ztvárnil charismatickeho novináře Bergmana.