Recenze (150)
Koruna - Dis-moi oui (2023) (epizoda)
Uzasna epizoda.. neuveritelna... presna.. 🙏
Beckham - Červená karta (2023) (epizoda)
Nadhera.. dostal jsem presne to, co jsem si pral 🙏
Vodník (2019) (seriál)
Z meho pohledu skutecne nedocenena krimi serie. Vynikajici scenar, skvely Neuzil a podmanivy, presne trefeny hudebni doprovod. Tohle si zaslouzi mnohem vic nez aktualnich 74%. Spolu s 1.Labyrintem nejlepsi porevoluci krimi serie.
Kukačky - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Zatim nejlepsi dil 2.serie, vsichni hraji jak o zivot, od kluku az po Kostku se Svormovou.. skvele.
Poslední představení (2020) (seriál)
Nejlepsi sportovni dokument, co jsem kdy videl. Bomba !!!
Kukačky (2021) (seriál)
Ctyri a pul. Fakt skvely cesky serial, dlouho tady takovy nebyl. A pritom vlastne "skromny, ze zivota".. neni treba furt lidem cpat krimi serie plne nasili, slataniny plne sexu a vulgarit, ani radoby umelecka dila typu Bozena. Staci spravne uchopit "obycejny" lidsky pribeh, do roli obsadit ty spravne proverene herce (Novotny, Remundova, Kostka), doplnit je novymi neokoukanymi tvaremi (oba kluci, Istenik a hlavne uuuzasna Baresova), a vznikne obrovske prekvapeni letosniho roku.. gratulace a diky :-)
Poslední představení - Episode II (2020) (epizoda)
Vzhledem k tomu, ze Scottie byl tenkrat pro me mozna jeste oblibenejsi hrac nez Mike, tahle epizoda je proste bomba :-)
Nekonečný příběh (1984)
I v dospelosti je pro me Nekonecny pribeh necim, co me dokaze naprosto okouzlit.. a jak uz tu nekteri napsali, je to zcela jiste nejkouzelnejsi a nejlepsi fantasy pro deti, jake kdy bylo natoceno. Skvele postavy, scenar, hudba... a ten napad samotny - bozi. Mam ten film rad, a vzdycky budu. Staci se jen nechat vtahnout, a budete odmeneni. Cesky dabing uzasny, predevsim Cupakuv Falco.. p.s. o pokracovanich nema smysl mluvit. To uz jsme nekde jinde. :-D
Labyrint - Epizoda 6 (2015) (epizoda)
Nejlepsi dil serialu, za me fakt TOP. Vsechno tady funguje skvele. Herci, strih, kamera, hudba... skvely scenar, v nemz cekam na nejakou chybicku, nelogicnost, ale ono nic. Pan Strach pro me prvnim Labyrintem vytvoril zrejme nejlepsi ČR krimi serii vubec. Bravo.
Pes baskervillský (2018) (divadelní záznam)
Musim dat pet hvezd. Bylo to prvni predstaveni, ktere jsem na otacivem hledisti navstivil, a zcela me to nadchlo. Videl jsem pote v Krumlove dalsi tri predstaveni, ale mozna predevsim z duvodu zazitku z neceho noveho, ale jiste take kvalitou predstaveni pro me zustava Pes Baskervillsky zatim tim nejlepsim..