Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Animovaný
  • Dobrodružný

Recenze (3)

plakát

Modrý kód (2017) (seriál) odpad!

Takže v nějaké regionální nemocničce je top urgent, 4 (nejmíň) Dr.Housové - čarující Rasputin, ten novej "drsňák", ta brejlatá a ta tlustá, slaďoučká sestra-koordinátorka nebo co, další zatím mlžně vyprofilovaný personál včetně primáře-act-klaďase a jedna protekční mizerná doktorka, dcera protekční starostky, která je typizovaná kráva. Tým "andělů v bílých pláštích" hraje těžkou přesilovku - čekala jsem, kdy se v těch lacinejch nakašírovanejch klisách objeví Bůh v podání Bartošky nebo tak něco. Herecké výkony hůzostrašné bez výjimky. Scénář, že Doktor z hor je proti němu na Oskara a Rosamunde Pilcher na Pulitzera. Aspiruje na nejhorší seriál, co tu kdy kdo spáchal. Nekoukatelný.

plakát

Božská Florence (2016) 

Celkově - málem jsem se počurala smíchy, když Meryl zhruba v pětině filmu začala zpívat a to se tedy u mě počítá:). Taky jsem moc ráda zavítala do starých časů. Meryl stárne důstojně, což se mi líbí. Herečka je dobrá, možná skvělá - já nevím. Mě připadá strašně chladná, ať hraje cokoliv. Takže naprosto jsem jí věřila v Ďábel nosí Prada. Grant standartní slušný výkon v psychologicky dost neuvěřitelné roli oddaného manžela bez debat pošahaný ošklivý ženský. V poslední třetině mě oscilování mezi komedií a tragedií jejího života s nemocí a pošetilostí začalo nudit, ale dojela jsem to. 4 za tu srandu a dobře nasnímanou dobovku.

plakát

Lída Baarová (2016) 

na film jsem se moc netěšila, připadalo mi, že Baarová je nehratelná. A byla jsem mile překvapená. Baarová tam byla! Velmi povedené herecké obsazení až na jednu výjimku, která ovšem dost podstatně znevěrohodnila romantickou stránku příběhu. Baarová vždy tvrdila, že Geobbelse opravdu milovala. Film to v závěrečné scéně pointuje. Karl Markovicz je nejspíš průměrný až slušný herec, ale ve spojení se scénářem a příšerným dabingem p.Preisse je jeho Goebbels jako muž přímo brutálně slizký. Fyzicky se Goebblesovi nepodobá vůbec, nechápu jeho obsazení. Nechápu proč byl Goebbels vykreslen jako karikatura obscéního sexuálního loudila, kroutícího se jako červ při každém pohybu (hrbit se asi musel, protože nebyl tak malý jako Goebbels), vrhajícího ledově potměšilé pohledy na každého, včetně "své lásky Baarové". Prostě zcela "nemilovatelný" hnusák. Jako kdyby p.Renčovi nestačilo, že G. byl tělesně postižený a rozhodně žádný árijský krasavec. Existuje spousta dobových dokumentů a Goebbels jako muž charizma měl. Do Baarové opravdu zamilovaný byl a ona do něho také. Samozřejmě, že nikoliv jen pro jeho znetvořenou nohu nebo vzhled, ale pro všechno, čím a kým v té době byl. Táňa Paulhofová mě výkonem naprosto přesvědčila, byla skvělá. O to více nepobírám, čím si tohoto "Goebblese" zasloužila.:(. Tedy pokud neměl režisér psychologický záměr, který jsem nepochopila. P.Kříž je vizuálně snad nejlepší Hitler, kterého jsem viděla, ale šanci uchopit roli zajímavě také nedostal. V osobním styku byl Hitler podle četných svědectví velmi dobrý společník, k ženám galantní. Rozhodně to nebyl uslintaný robot, kterého nám p.Kříž předvedl. Ukázat vůdčí postavy Třetí říše jako lidské bytosti, k čemuž námět filmu přímo svádí, se p.Renč zjevně neodvážil, takže jeho Lída Baarová měla buď podivnou zálibu v příšerách nebo byla neobyčejně zbabělá (odmítla Hollywood) kariéristka nebo...já nevím...:) . Což je škoda, protože jinak se film jako podívaná na "gone with the Wind" svět vizuálně docela povedl a ostaní herci byli výborní. Plytkost a až směšně stylizované dobové scény (např. z Kristallnacht) mi nevadily - je to příběh. Celkově ovšem příběh o promarněné příležitosti natočit fakt dobrý biják....