Recenze (1 194)
Nejlepší ženská mého života (1968)
G.E.N.I.A L.N .E.... 90%
Karakoram Highway (1995) (seriál)
najspabsi BARABAS. Palo co si to urobil?
80 metrov pod vrcholom (1997)
R.I.P Jindro Martis... 90%
Tatry mystérium (2003)
G.E.N.I.A.L.N.E !!!
Šmejdi (2013)
Cesky Sen 2. :-D
Cesty Páně - Epizoda 2 (2017) (epizoda)
Ta cast z vojenskej misie je super....
Cesty Páně - Série 1 (2017) (série)
Prve dva diely zaujali.... Uvidime 75%
Protektor (2009)
Riso Stanke by si za svojho Fricka *Ceskeho Lva* urcite zasluzil. Vyborna hudba aj bicyklove sceny... 90% a sexy Plodkova...
Terapie - Epizoda 15 (2011) (epizoda)
serial drzi iba Dita. KBT vs Rogeriani. 10:1
Chladné léto roku 1953 (1988)
Z filmu bolo citit ze KOMANCI uz idu do prdele... ;-) Aj ked vtedy, ked som to videl 1x bolo este v CSSR dost TUHO... Dnes som si to pozrel s odstupom viac ako 30 rokov.... A PRIDAVAM este jednu * 90%! Okrem Nikitu M., Bondarcuka a Rogozkina sa Proskinovi asi ziadny rusky rejza nevyrovna.