Recenze (121)
Apokalypsa (1979)
''Viděl jsem hrozné věci, stejně jako vy, ale nemáte právo nazývat mě vrahem, máte právo mě zabít na to máte právo, ale nemáte právo mě soudit." Mimořádný film jeden z nejlepších co jsem kdy viděl atmosféra, kamera, režie. Soundtrack je nejvíc F .F .Coppola umí točit filmy (kmotr) a to je jeho majsterštyk. Škoda, že tento film nedostal oscara za režii nebo za nejlepší film. ps: Mám rád vůni napalmu po ránu.
Batman (2022)
Cinematicky 2. Nejlepší Batman Detektivně - Nejlepší Batman Batmanovsky - Jeden z nejlepších BATMANŮ
Batman (1989)
Tančil jste někdy v měsíčním svitu s Ďáblem? Po tomhle filmu trošku chápu když se řekne ''Podivný svět Tima Burtona". Nejdivnější a zároveň skvělí film Batmanovi. (Ikdyž český dabing je dobrý, tak překlad moc neustál, protože když se poprvé objevil Joker ve své nové podobě, čekal jsem, že mu z úst vyjde něco lepší než ''Říkej mi Klaun'' a tak jinak mu ve filmu nikdo neřekne) Pan Nicholson zahrál opravdu dobře bláznivého klauna.
Biggie & Tupac (2002)
I když se tento dokument jmenuje ''Biggie and Tupac'' třičtvrtě filmu se mluví o Biggiem. Také jsem spíše očekával, že film bude hlavně o jejich hudební kariéře, ale nakonec se tu spíše řešila jejich vražda a tohle mě na tomhle filmu bavilo.
Big Lebowski (1998)
Drž hubu Donnie
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Jedna věc. Je to lepší jak Sebevražedný oddíl.
Bitva o Sevastopol (2015)
Romantika + Válka k sobě opravdu nepatří tímhle filmem se to potvrdilo pozitiva jsou super záběry a super sniper scény a to je asi vše.
Bohemian Rhapsody (2018)
Podle mě až moc přeceňovaný film...
Brickleberry (2012) (seriál)
Tohle je jeden ze seriálů který začal dobře, ale pak šel do sraček opravdu do velkých sraček.
Candyman (1992)
Helen, Helen. Jdu si pro tebe! Buď mou obětí! Buď mou...obětí!