Recenze (87)
Ahoj, Terezko (2001)
Teda, tomu říkám sociální deprese...
Amarcord (1973)
Nevím, nevím, nějak tomu chlapovi pořád nemůžu přijít na chuť...
Arabela (1980) (seriál)
Nesnášel jsem Rumburaka, havrany a tu otřesnou psycho hudbu :)))
Auto Focus - Muži uprostřed svého kruhu (2002)
Velmi dobře natočený přechod slušňáka Boba Cranea v sexem posedlého maniaka, k tomu výborná temná hudba a v čele všech výtečný Willem Dafoe v roli Johna Carpentera.
Barry Lyndon (1975)
Krásná hudba, nádherné exteriéry a kostýmy a výborně vykreslený příběh o vzestupu a pádu irského mladíka.
Basquiat (1996)
Ten film má pro mně krásnou neopakovatelnou atmosféru 80.let. Mezi všemi těmi hvězdami kupodivu září hvězda z nejmenších - Jeffrey Wright. 90%
Bastard (1997)
Za pár nepochopitelných psychologických "zkratů" to vidím na 60%, film i emoce v něm působí trochu ploše, vyzdvihl bych však výbornou hudbu a vynikající ztvárnění rumunského prostředí.
Bezstarostná jízda (1969)
Film, který vám dojde asi až později, vynikající srovnání vnitřní svobody a zabedněnosti a malosti amerického venkova. Ty Hopperovy tripy byly výtečné!
BrainStorm (2008) (TV film)
Jaký to balzám ve srovnání oproti všem těm příšerným českým filmům, které jdou do distribuce..
Brouk (2002)
Nelogické reakce a situace, nesmyslné dialogy, herci (nebo spíš neherci), kterí buď neumí hrát nebo přehrávají (hlavně Cox je příšerný), velké očekávání se změnilo na katastrofu ;)