Recenze (37)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Konec byl rozhodně uspokojivější než kniha, ale něco tomu chybělo.
Extrémní zasnoubení (2019) (pořad)
Ráda poznávám cizí kultury a oni měli přiležitost poznat civilizace nejvíce vzdálené té naší. Škoda, že je paní tak uzvřená a odmítavá vyjít ze své komfortní zóny. Ne všechny vztahy jsou perfektní a mnohdy procházejí zkouškami a o tom je tento dokument.
Manželství po indicku (2020) (pořad)
Zajímavý náhled do jiné kultury. Do světa dohazovaček, a lidí, kteří se do manželství vrhají jen kvůli okolnímu tlaku. Některým hledajícím člověk fandí, jiní by si zasloužili políček.
Vzhůru za sny (2020)
Hezký animák. Připomíná mi prvky z různých animáčů, jaká si dánská verze V Hlavě. Rychle to uteklo, příjemná píseň provázející nás celým filmem.
Záhady Emmy Fieldingové: Staré křivdy (2018) (TV film)
Docela záhada. Od Agáty to úplně není, ale taky to neurazí.
Rhett and Link's Buddy System (2016) (seriál)
K tomuto seriálu jsem se dostala hlavně přes jejich youtube show (Good mythical morning) a jako mythical beast jsem byla velmi spokojená, písničky ikonické, prostě sranda.
American Horror Story - Apocalypse (2018) (série)
Série s čarodějkama byla nejslabší a oni natočí další. První 3 díly byly úžasné a napínavé, mohlo to směřovat jinam.
Gangsta (2018)
Takový F*ck you pane učiteli ve stylu evropského Rychle a zběsile s drogama.
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Bylo to super, fajn roztomilá oddechovka s rozkošnými a vtipnými postavami.
Noční směna (2016)
Hru jsem viděla na na Youtubku ze Steamu takže za mě dobrý.