Recenze (136)
Hatched (2021)
Ujetý. Tohle nechápu jak někoho napadne. :D Ale pořád to není špatný. Hlavní herec trochu nic moc. I ta reakce na to první rozklepnuté vajíčko mi přišla divná
Hollow (2021)
Tohle není úplně typická Clarkova práce. Je to krátký projekt který dělal na filmařském kurzu. Ale stejně je to neskutečně působivé, a ty experimentální umělecké obrazy jsou úžasné. I když to nemá v podstatě žádný příběh člověk si tam hned vloží nějaké vlastní vysvětlení.
Rest (2021)
Okaaay... Umělecké, strašidelné, s ovladatelným snem a příznakem s parohama. Kdybych to viděl když mi bylo 11, tak řeknu že to je nejlepší film na světě. Ale i teď se mi to dost líbilo :D
Behind the Frame (2020)
Tak tohle hodně potěšilo. Mám rád v krátkých hororech tohle "Páni! Funguje nějaké kouzlo!" Které se potom zvrtne v něco děsivého. Kdy tady byla ještě navíc varována, což je moje další oblíbená věc, jelikož jsem docela pověrčivý, ale sám nevím jestli bych je hned roztrhal. Každopádně to bylo opět napínavé, strašidelné, a originální.
Home Movies (2020)
Tohle na mě nějak nezafungovalo. Možná tím, že tam nebylo žádné vysvětlení nebo původ. Já osobně bych to vedl úplně jiným směrem. Děsivější by bylo, kdyby třeba zjistila že v dětství zažívala něco děsivého, co do dospělo vytěsnila. A to by se vrátilo.
11:05 (2019)
Je to umělecké, je to napínavé, je to zajímavé a neokoukané. Je tam spousta takových drobných detailů k zamyšlení. Jako třetí pár bot.
Seagrass (2019)
Ale jo... Tohle už by šlo. Okamžitě vsazené do zajímavé atmosféry která už jen houstla. Jen škoda že toho tam nebylo víc. Byl to vlastně jeden nápad který divákovi dost rychle došel, a na tom to i skončilo
The Pretty Thing (2018)
Zatím to stejné. Je vidět, že Clark má potenciál, ale ještě je to dost amatérské
Threshold (2017)
Dejme tomu... Clark umí pracovat s atmosférou. Jen tady ty triky ještě trochu pokulhávají
Transfigure (2021)
Jedna hvězdička pryč za to hloupé "delete" místo "cut" :DDD