Recenze (7)
Desatero (2007)
Svérazné pojetí příběhů o deseti příkázáních, nicméně mi všechna připadla nesmírně trapná a nezachránila to ani horda známých hereckých tváří.
Devět písní (2004)
Některé scény byly hezké....
Komplic (2007)
Velmi zvláštní film, nedokáži si o něm vytvořit definitivní úsudek, nicméně podruhé jej už vidět nechci. Příběh se pozvolna rozjíždí, nic se jakoby neděje a závěrečná půlhodinka je mírně akční. Nejvíce se mi asi líbil slepý Jeff Daniels. Na tento film patrně hodně brzy zapomenu.
Tajnosti (2007)
Opravdu pěkný film, který pohladí na duši. Z Ivy Bittové vyzařuje velká síla, Karel Roden nepotřebuje žádný komentář, jen mě překvapilo, že je nominován na Českého lva za hlavní mužský herecký výkon, vystupuje zde snad jen deset minut. Nejvíce mne zaujaly poetické, snové scény, tango dvou hádajících se milenců na zebře, lidé v tramvaji při placení pokuty a dívenka na kolečkových bruslích za zvuků piana. Jsem s českou kinematografií roku 2007 spokojena, i když vyprodukovala jistě slabší snímky, byl tento rok silným rokem už jen díky Tajnostem, Vratným lahvím a Bestiáři.
Všechno nejlepší! (2006)
Velmi příjemná komedie s několika opravdu vtipnými momenty. Viktor Preiss potvrzuje, že patří mezi nejlepší české herce, on je bezesporu nejzářivější z celého ansámblu, Jan Dolanský poněkud zaostává.
Benny a Joon (1993)
Velmi pěkný, citlivý film. Johnny Depp opět září, Aidan Quinn s Mary Stuart mu skvěle sekundují. Kéž by bylo více takových snímků bez násilí vykreslujících všední život obyčejných lidí.
Cena za život (1999) (TV film)
Andy Garcia je k nakousnutí