Recenze (105)
Druhá noc (1999)
Celkový dojem nic moc - příběhy ze života tří mladých holek - to už tu bylo mockrát...a bude.... Akorát scéna se sprejem a zrcadlem - dobrý. Vhodné tak do 15 let, pak se asi budete nudit...
Drž hubu! (2003)
Blahoslavení budiž slabí duchem....tak tohle by se asi nejspíš hodilo na výkon Gérarda Depardieu. Z komedie, od které jsem toho zas až tolik nečekal se vyklubal výborný film. Ta pátá * je za to milé překvapení! Zločinecký tandem Reno & Depardieu na útěku z vězení a na cestě za velkou pomstou...akorát, že jeden z nich je absolutní blb....
Enigma (2001)
Trošku jiný pohled na válku, kdy se bojuje hlavou a nechrastí se flintama. Já byl ochuzen o překvapení, protože jsem Harrisou knihu četl. Herecký výkon Dougraye Scotta stál za to - to balancování na pokraji zhroucení jsem mu věřil. Kdyby tam bylo víc o rozluštění kódu Enigmy a míň romantiky, bylo by i hvězd více.
Faust: Smlouva s ďáblem (2000)
Ty ** dávám jenom proto, že naši vyhráli - jinak je to úsměvný gulášek ze všech možných žánrů a filmů... Takový "ScaryFaust"...
Garfield ve filmu (2004)
Oproti mému dosti pesimistickému očekávání jsem se docela zasmál. Docela fajn rodinná komedie, bez zbytečného moralizování a "vychovávání".
Happy Feet (2006)
Jak již zde někdo přede mnou napsal - film neobsahuje žádné trapné momenty - ano, je to jeden velký trapný moment - čutňáci sorry, nic proti vám, mám vás rád, i když nestepujete...!!!
Hlídač č. 47 (2008)
Hodnotím film, kdybych hodnotil herecké výkony měli by to Karel Roden a Vladimír Dlouhý za *****.
Holky z porcelánu (1974)
Hodnocení tohodle filmu je hrozně složité - ****, ale jen za to, kdyži si vzpomenu na mé dojmy z prvního shlédnutí a dobu, ve které bylo.... Dneska už bych asi takhle štědrý rozhodně nebyl - prostě stará tráva.....
Hra o trůny (2011) (seriál)
Velmi zajímavá záležitost už od titulků prvního dílu (mimochodem i ty musím hooodně pochválit společně s hudbou). Především díky velmi kvalitnímu hereckému obsazení a tomu, že se na seriálu viditelně neškudlilo. Jako každý seriál je i tento pěkně užvaněnej, ale kupodivu, tady to beru jako nezanedbatelné plus.
Hvězdná pěchota (1997)
Proč ještě něco psát, když "Lima" to už všecko napsal...