Recenze (216)
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. díl - Pod hladinou 75% (Kolářová opět skvělá) 2. díl - Lež má rozbité auto 75% (parádně zrežírováno) 3. díl Druhý dech 70% (příjemné, až na pár seků) 4. díl Hvězdička 60% (nejlepší ze všech Tereza Brodská :) 5. díl - Klukovina 70% 6. díl - chromozom 80% 7. díl Čistá práce 75% 8. díl Byl lásky čas 80% - skvělé ústřední ženské trio
Philomena (2013)
Silný příběh, ze kterého možná šlo získat ještě trochu víc...ten styl režie mi moc neseděl...3a1/2*
Původní (2013) (seriál)
Bez zbytečných středoškolských dramátek, trochu temnější než VD, pěkní chlapi - pěkná oddechovka :)
Čtyři slunce (2012)
Po shlédnutí mám docela problém s těmi nominacemi na Lva...to jako vážně, páni akademici? za co?
Movie: The Movie (2012)
Mám ráda, když si slavní dokážou sami ze sebe udělat prdel...pobavilo!
Skyfall (2012)
nemusím bondovky a nemusím Craiga, ovšem tohle mě bavilo...nic víc, nic míň...
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Kdybych před tím nečetla knížku, možná bych dala i víc, ale ne... Sice se podařilo zachovat atmosféru knihy, ústřední trio hrálo skvěle (hlavně Logan a Ezra!), ale přesto mi tam něco chybělo...
Ve stínu (2012)
Vždycky když vidím takový retro, říkám si, jaký my teďka řešíme ale úplný hovadiny. ...a budu se - s prominutím -opakovat, ale lidi byli, jsou a budou pořád stejný kurvy...
Alois Nebel (2011)
Udělaný to bylo fantasticky a naprosto originálně! scénář už byl ale slabší, ale na druhou stranu - je to podle komiksu...
Borgiové (2011) (seriál)
Vzhledem k nedávno shlédnutému Římu, který nebyl -narozdíl od renesance- mým oblíbeným historickým obdobím, je tohle spíš zklamáním. Na to, že to natočila stanice Showtime, tak se moc neodvázali a ze seriálu s velkým potenciálem se stala spíš přehlídka krásných kostýmů a žen...čekala jsem nejen žhavější scény mezi Cesarem a Lukrecií, celkově jsem čekala víc i od Jeremyho Ironse, který to určitě umí líp! a tady ho vcelku jasně převálcoval představitel Cesareho (tedy, ne že by to oku nějak vadilo)...