Recenze (414)
Městečko Pines (2015) (seriál)
Sice zábavné, ale zoufale nelogické. Postavy napůl nesympatické a mnohdy protivné. Celé je to tak na půl cesty. No a konec ten je vrcholem pitomosti, opravdu by mne zajímalo jak....
The Hound (1997)
Audiokniha s video ilustrací nic víc a nic míň. Není to úplně špatné, ale ani nijak zvlášť dobré :D prostě průměr.
Podivní (2010)
Být hlavní postavy sympatičtější, nechovat se všichni, myslím tím úplně všechny, jako dementi, neignorovat elementární logiku a nedívat se do jaderného výbuchu bez následků byl by to i celkem dobrý film. Takhle je to jen šedivá a navyše přiblblá nuda. Škoda potenciál to mělo.
Pruhovaní kamarádi (1998) (seriál)
Čuníci a jezevec jsou v pohodě. Vizuál má pan Chaloupek jako vždy zvládlý skvěle. Co bohužel totálně selhává je klávesovo/syntezátorová hudba, která je už po půl minutě naprosto nesnesitelná. Druhá věc je pan Haničinec. Nemám proti němu vůbec nic a vážím si ho jako opravdu dobrého herce, ale jeho hlas mi začal být protivný, aniž bych věděl proč, už po druhém díle. Za mě tedy průměr.
Pickman's Model (2003)
O trochu lepší a atmosféričtější než verze z 1981. Upřímná snaha se nedá tvůrcům neuznat, ale nějak to stále není ono. Průměrné.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Rozpačité pocity - je tam spousta hluchých míst díky kterým to působí strašně rozvlekle. Místo šesti nudných dílů to chtělo spíš tři našlapané, takhle je to tak na půl cesty. Nevím, ještě si rozmyslím jestli budu tomuhle pokusu věnovat svůj čas, a to se považuju za zombie fana :( (už funguje autocenzor? Piča, kurva, kokot)
Pickman's Model (1981)
Upřímná snaha natočit to, co nejvíc atmosféricky, se jim upřít nedá. Bohužel to poněkud selhává v nepovedeném scénáři. Je to škoda, kdyby se scénárista nedopustil několika předčsných výstřelů mohlo to být i dobré, takhle je to jen průměrné a snadno zapomenutelné. - speciální poděkování patří pepuovi :)
Obojek (1991)
Pomsta Joan Chen za to jak dostávala v Juggerech do držky. Jinak je to trochu vyčichlý a lehce nahlouplý road mouví. Mimi Rogers byla docela kočka :) (funguje už ten zkurvenej zasranej vypípávač nebo ještě ne?)
Bambinot (1984) (seriál)
Bohužel je seriál už na hranici mezi vtipností a trapností. Dost často je zde i ohýbána elementární logika na úkor pochybné vtipnosti. Škoda námět to byl dobrý a plejáda herců perfektní.
Zakázaný svět (1982)
Docela šílené béčko, které by snad potřebovalo ještě zkrátit. Dá se to skouknout hlavně díky nhatým ženštinám :) Jinak doporučuji jen hodně odvážným fandům.