Oblíbené filmy (10)
Spalovač mrtvol (1968)
Kmotr (1972)
Děsivé dědictví (2018)
Suspiria (2018)
K remakům bývám často skeptický, ale občas jim dám šanci a v konečném důsledku jsem mile překvapen. Tenhle film mne však doslova odrovnal. Tajemný, atmosférický a brutální zážitek, na který jen tak nezapomenete.
Zahrada (1968)
Pro mě se jedná o největší masterpiece pana Švankmajera. Mysteriózní atmosféra by se dala krájet. Filmařsky vynikající a tolik symboliky? Zkrátka dokonalost!