Recenze (339)
Pozemšťan (2007)
Zajímavý nápad, pokud je člověk alespoň trochu filosoficky zaměřen, může si v tom najít pár zajímavých myšlenek (neříkám, že s nimi musíte souhlasit :) )
Animatrix (2003)
Nejvíce se mi asi líbila příběh Kid´s story.
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
Ideální pro odpočinkový večer a fanoušky Daft Punk.
Duna (1984)
Film se mi líbil hodně, staré efekty, oblíbení herci. Ale zato hodně otázek, takže už mám pořízenou knihu.
Všemocný (2011)
Dobrý nápad, jen trochu konec mi přišel trochu uměle ukončený.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Neočekávejte žádnou hloubku, ale jen směsici vtipů a nemožných situací a dobře se pobavíte ;-)
Einsteinova velká myšlenka (2005) (TV film)
Líbilo se mi, že to nebylo pouze o Einsteinovi, ale i objevech, které patřily jeho předchůdcům. Velmi jsem se divila, že zmínili ženy, které byly v tehdejší době dost opovrhovány a prakticky se o jejich objevech neví. Dokument nezachází do přílišných detailů fyziky, a proto je vhodné i pro lidi, kterým toto téma není až tak blízké.
Umělec (2011)
Příběhově to není žádné terno, víceméně standardní dějová linka, ale provedení a dobové zachycené úchvatné. Navíc to není ani trochu ukecaný film - doslova, takže posloucháte hudbu, bavíte se a dokonale víte, co se děje. Velmi dobrý a odvážný experiment na dnešní dobu.
Až vyjde měsíc (2012)
Tak tenhle film vě mě zanechal strašně pozitivní, vřelý a idylický pocit. Po výtvarné scéně to dokonale odpovídá příběhu, herecké postavy skvělé!, i další obsazení. Místy dost absurdní a ironické (schválně). Musím vidět znova.
Bowling for Columbine (2002)
Líbí se mi, že nechává mluvit lidi, nebojí se zeptat a poukázat na množem vážnější problémy, než které jsou podsouvány. K tomuto dokumentu mě napadá, že je dobré shlétnou: Thank You for smoking... Krásně vidět, k čemu jsou lobbisti (jak za cigarety, alkohol a zbraně)