Recenze (339)
Bowling for Columbine (2002)
Líbí se mi, že nechává mluvit lidi, nebojí se zeptat a poukázat na množem vážnější problémy, než které jsou podsouvány. K tomuto dokumentu mě napadá, že je dobré shlétnou: Thank You for smoking... Krásně vidět, k čemu jsou lobbisti (jak za cigarety, alkohol a zbraně)
Božský Bruce (2003)
Pár dobrých forku, nápad taky ujde. A Bůh je, lidi, černoch. :D
Bratři z donucení (2008)
Když víte, co vás čeká a nic neočekáváte, tak se pobavíte. Pár hlášek je nezapomenutelných :D Doufám, ze se moc nevrtis, protože ti strcim pastičku mezi nohy. Je mi, jako by mi spicku penisu osvitil blesk. // to je tak debilni, az je to vtipný
Brutální Nikita (1990)
Francouzský film je vždy o lásce. Skvělý herecký výkon.
Californication (2007) (seriál)
Tak tento seriál mě naprosto dostal :-) Spletitost vztahů, až neskutečně navazující, nepůsobící přeplácaně, situace, ve kterých se buď trháte smíchy, nebo smutkem, jaktože to těm dvěma pořád nevychází?!
Candy (2006)
Sladká Abbie a Heath... Naprosto se mi to trefilo fo vkusu.
Casino Royale (2006)
V Montengeru nemaji asi kavarnu s nazvem Cerny kun, co? :))
Cesta do zatracení (2002)
Mám pro Toma Hankse slabost... A taky pro filmy s mafií. Úžasný příběh a dost překvapivý a smutný konec.
Clerks: The Lost Scene (2004)
Kultovni.
Constantine (2005)
Ten ďábel bl na konci perfektní :-)