Recenze (339)
Iron Man 2 (2010)
Bohužel slabší pokračování... Ale některé ty vtipné hlášky stojí za to :)
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Tak na tomto díle jsem byla i v kině ve 3D, pro fanouška super zážitek :-))
Iron Man (2008)
Downey je prostě dobrej Iron Man, jak se potvrzuje v několika filmech... :)
Pozemšťan (2007)
Zajímavý nápad, pokud je člověk alespoň trochu filosoficky zaměřen, může si v tom najít pár zajímavých myšlenek (neříkám, že s nimi musíte souhlasit :) )
Animatrix (2003)
Nejvíce se mi asi líbila příběh Kid´s story.
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
Ideální pro odpočinkový večer a fanoušky Daft Punk.
Candy (2006)
Sladká Abbie a Heath... Naprosto se mi to trefilo fo vkusu.
Duna (1984)
Film se mi líbil hodně, staré efekty, oblíbení herci. Ale zato hodně otázek, takže už mám pořízenou knihu.
Všemocný (2011)
Dobrý nápad, jen trochu konec mi přišel trochu uměle ukončený.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Neočekávejte žádnou hloubku, ale jen směsici vtipů a nemožných situací a dobře se pobavíte ;-)