Recenze (637)
A Warrior's Heart (2011)
Lepší než jsem čekal. Ne o moc, ale kvůli Adamu Beachovi a Ashley Greene se na to dá kouknout.
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Mno... manga je skvělá, ale v anime se absence smysluplného příběhu bohužel projevuje naplno. Občas je to samozřejmě velmi vtipné, ale občas i docela nudné.
Azumi 2 (2005)
O dvě hvězdičky horší než dokonalá jednička, ale jednu hvězdičku přidává Chiyaki Kuriyama, takže za 4.
Babylon 5 - Velký sumit (1993) (epizoda)
Straczynski je velmi zajímavý komiksový autor, a tak jsem se rozhodl, že vyzkouším i jeho seriál. Tento pilot není sice z nejlepších, ale věřím, že seriál je úplně jiné kafe..
Baekmanjangjaui cheot sarang (2006)
Musím se přiznat, že tyhle citově vydírací filmy beru už trošku s nadhledem a rozplakat mě nedokážou ani náhodou... teda až na Moment To Remember.. tento film má spoustu chyb, scénář je poměrně nevychytaný a kdyby to dělal někdo jiný než korejci, bezpochyby by to byl propadák. Nicméně to dělali korejci a navíc v tom hraje Bin Hyeon, takže výsledkem je přece jenom mírný nadprůměr.
Bakemonogatari (2009) (seriál)
Nemám rád, když vítězí forma nad obahem, a nemám rád anime, kde člověk stíhá sledovat tak 1/10 věcí, které se v něm dějí.
Bakuman. (2010) (seriál)
Manga mě příliš nebavila, je strašně ukecaná, spousta textu a skutek utek. Ovšem v anime se tohleto ztratí, naopak je to spíš výhoda adaptovat takovou mangu, protože je to pořád o něčem a nemusí se přidávat nudná vata. A moje tušení se vyplnilo, Bakuman se mi líbí daleko více jako anime, je to ovšem takové anime spíš pro fandy mangy, což jsem třeba já, ti si na tom musí naprosto smlsnout. Někoho, kdo má radši anime, to třea nemusí tolik bavit. Každopdáně skvělá záležitost a nad očekávání napínavá.. ^_^
Bakuman. - Season 2 (2011) (série)
Úžasné, skvělé, nejlepší anime které jsem viděl za douhou dobu. Už první série byla na pět hvězdieček, druhá série je ale ještě mnohem lepší, téměř jsem se od ní nemohl odtrhnout a zkouknul jsem jí za pár dní. A třetí série už je ohlášená...
Bakuman. - Season 3 (2012) (série)
Prostě Bakuman. Pořád stejně dobej, možná ještě napínavější a vtipnější než první dvě série..
Baraka - Odysea země (1992)
Poněkud zdlouhavé, některé záběry až nechutné a mnohe absolutně ničím nezajímavé a nudné...