Recenze (50)
Zuzana Růžičková: hudba znamená život (2017)
Škoda, že byl pár nepřesností či nedovysvětlení situace, přesto výborný dokument!!!!!
13. komnata - 13. komnata Jaroslavy Tvrzníkové (2012) (epizoda)
Klobou dolů, paní Tvrzníková!!!
Sama v čase normálnosti (2010) (TV film)
Milé překvapení! Skvělá N. Boudová ;)
Matka Kráčmerka (1934)
My jsme šušní lidi.. :D :D :D
Odsun (2010)
Působivé...
Černá labuť (2010)
U tohoto filmu jsem přestal dýchat - to ani není možné, jaký výborný výkon Natalie Portman podala, neskutečné, neuvěřitelné!!!!!!!!
Zapomenuté transporty do Estonska (2007)
Všechny díly hodnotím stejným počtem *, protože všechny jsou naprosto unikátní a velmi chválihodnou prací, tento díl cyklu mi však přijde ze všech nejvydařenější.
Dům se zelenou střechou (2010) (TV film)
Čekal jsem úplně jinak pojatý dokument, ale toto mě velmi mile překvapilo. Zajímavé osudy.
Protektor (2009)
Pro mě velmi silný zážtek, neuvěřitelná hudba, perfektní dobové oděvy a především výkon Jany Plodkové, smekám.
Zakázaný člověk (2009) (TV film)
Tímto filmem jsem byl mile potěšen. Oceňuji především dokonalou atmosféru děje od scén v přírodě, ve městě až po kostýmy. Překvapil mě výkon Anny Fixové a mrzí mě jen, že měla ve filmu tak málo prostoru.