Recenze (1 109)
Kokainoví kovbojové (2006)
Tak a teď k dokumentu. Tempo je totiž doslova vražedné, ale... občas si nejsem úplně jistý, že daná vyjádření se týkají zrovna probírané pasáže, jak moc je vše sestříhané. Každopádně zajímavé pojednání o ne úplně chválihodné etapě ekonomického rozmachu Floridy.
Sázka na smrt (1988)
Za mě zdařilá konkurence filmů zlatých akčních osmdesátek.
Sowon (2013)
Jasných pět, ale k filmu už se určitě nikdy nevrátím, protože to téma asi není nic, z čeho by se měl člověk radovat. Herecké výkony famózní, především dětské role. Solidarita lidí z okolí, když je nejhůř vykreslená mimořádně, stejně tak to, co je schopen rodič udělat pro své dítě.
Legenda o slavném návratu (2000)
Tohle bylo natočené s takovou lehkostí a citem, že nemohu dát horší hodnocení.*****
Kočka (1971)
Brilantni a neskutečně reálné vykreslení důchodového věku mnoha starších párů. Je vidět, že oba herci zráli jako víno.
Úžasný pan Belmondo (2016)
Le magnifique! Mnoho rozhovorů a záběrů, které jsem dosud neznal. Krásná práce.
Paolo Borsellino - I 57 giorni (2012) (TV film)
Zachovat Italský film s Enniem Morriconem, když se jedná o mafii, to už je snad samozřejmost. Prvky hudby sice občas připomněli Chobotnici, ale vzhledem k tématu jsme se o tolik dál zase nedostali. Jedna z nejhorších událostí v Itálii vůbec, která spustila další vlnu nespokojenosti a inspirovala mnoho dalších filmů.
Amerika: Země statečných (2014) (TV film)
Krasné záběry americké přírody. Sem by člověk měl alespoň jednou za život zavítat.
Freddie Mercury: Living on My Own (1985) (hudební videoklip)
Super písnička a k tomu záběry jakoby z Freddieho extravagantních party. Nesmrtelná, jako všechny Queen písně.
Nevinnost (2011)
Trošku vidím podobnost s filmem Hon - Jagten. Nicméně se jedná o starší kusy. Co některé mladé ženy neudělají pro lásku...?