Poslední recenze (2 554)
Jazykové lekce (2021)
Upřímně - měl jsem po pěti minutách chuť to vypnout a hodnotit odpadem! On ten film totiž začal jako strašná nuda.. Jenže, jak si ti dva povídají, vždycky se z ničehonic stane něco hrozně zajímavého a chcete vědět proč a co za tím vězí.. Takže jsem to nakonec dokoukal, a sice to není nic převratného, na jedno podívání ok. Je to celkem zajímavě natočený film, ale něco tomu chybí...40%
Tři mušketýři: Milady (2023)
Tři Mušketýři: Milady navazuje na Tři Mušketýry D'Artagnan se všemi klady i zápory, je to skvělé- zejména kamera, lokace a francouzské pojetí. Božulem jak jsem psal o prvním díle, i díl druhý se někdy vleče, protože už jsme to jaksi mockrát viděli. Ale dobré, moc dobré to je, se skvělými herci, kteří značně předčili očekávání, takže jsem spokojen...80%
V lepší společnosti (2010)
Fantastické výkony Ryana a Kirsten, ovšem v poněkud podivném a ne úplně povedeném filmu... Snaha o kvalitní krimi thriller zcela nevyšla, i když potenciál by tu byl. Konec docela zajímavý, ale táhlo se to, a vlastně ani na tom konci nevíme skoro nic, jen domněnky...50%