Poslední recenze (3)
7T (2014) (seriál)
Za mě super, pobavím se u toho. Každý díl aspoň jeden vtip, který mě rozseká. Veselé barevné, syn to má rád, miluje Rejpala.
Můj soused Totoro (1988)
Demoni uzasni, ale je jich zoufale malo. Hudba super, pribeh nula nic. Trochu zklamani..
TRON: Legacy 3D (2010)
Audio-visualni porno. Asi poprve jsem si film maximalne uzil jen diky obrazu a zvuku, o pribeh tady ani moc neslo. Ale ani ten nebyl k zahozeni. Pro dokonaly zazitek je HD a dobre ozvuceni nutne.