Recenze (734)
V písku - Příslib svobody (2015)
Vojny sú kruté vo všetkých podobách. Prečo je k**** ľudstvo nepoučiteľné?
Kmen (2014)
Brutalný záver, aj keď sa dal očakávať!
Durrellovi (2016) (seriál)
Knihy som nečítal. Ale tak pohodový a kľudný seriál tu už dávno nebol. Konečne, túto príjemnú sériu vrelo odporúčam.
Živí mrtví - Série 7 (2016) (série)
Koniec. Už stačilo. WD pre mňa skoncil. A to som sa už tak 2 série premahal.
Jasper Jones (2017)
Pohoda na dlhý večer. Nič extra od toho neočakávajte
Ptačí průvodce pro všechno (2013)
Je to pohodička na 3*, ale pre slabé hodnotenie dávam 4.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Mám rád psycho filmy, ale toto som nejako nedal.
Detour (2016)
V polke filmu som sa sám seba spýtal načo to pozeram. A tak som to vypol!
O jedné dívce (2014)
Bavil som sa. A to mi najskôr vadila nemčina.
Vlk z Wall Street (2013)
Scorsese má proste lepšie filmy. Ale záver filmu ma donútil dať to predsa len na 4*