Recenze (92)
Čistá práce (2008)
Film sa do prvej polovice tvári ako absurdná komédia (partia ultranešikovných lupičov, ktorí po úspešnom prevŕtaní tunelu priamo do sejfu v banke sa vráti naspäť, aby si chvíľu pospali, kým sa usadí prach a celý čas sa oslovujú vo vysielačke menami na otvorenej frekvencii), v druhej polovici sa zase berie ultra vážne, ako napínavý akčný triler zo zloćineského prostredia. Jason Statham ani trochu nepôsobí ako v 70. rokoch, prvých 20 minút mi to ani neprišlo. Napriek tomu je na čo pozerať
Deník Bridget Jonesové (2001)
Každý, kto od Hugha Granta v tomto filme čaká jeho typickú postavu plachého skromného mladíka, bude prekvapený. No rozhodne zmena občas nezaškodí. ani napis "Fuuuuuuuuuuuuck!" cez celu obrazovku:) veľmi príjemná komédia, ale s trochu uponáhľaným záverom.
Devátá brána (1999)
Z väčšej časti detektívny film. Teda približujúci prácu knižného detektíva:) Zaujímavé povolanie:) Prudko vypointované, plné zvratov, oplatí sa vidieť.
District 9 (2009)
Prekvapenie roka pre mňa. Sharlto Copley exceluje v desivo ľudskom príbehu. Tradičný námet obyčajného človeka vrazeného do neobyčajnej situácie je poňatý netradične antihrdinsky, chudák Vikkus chce predovšetkým zachrániť sám seba. Príbeh i jeho podanie je natoľko presvedčivé, aź prinúti človeka zamyslieť sa, čo by robil na mieste pána Van der Merwe. Scenáristi alibisticky nechali jemne pootovorené vrátka, žeby sme sa mohli tešiť na District-10?:)
Dokonalý trik (2006)
Pri tomto filme som mal veľké očakávania, nakoľko konkurenčný film Iluzionista s Edwardom Nortonom vo mne zanechal veľký dojem. Tým pádom musím porovnávať a v konkurenčnom boji pre mňa jednoznačne zvíťazil Iluzionista. Dokonalý trik ma očaril svojím nezvyčajne podaným a poskladaným príbehom, no v tej prekombinovanosti som sa po čase stratil. Prekvapujúce rozuzlenie som si musel pozrieť viackrát, aby som mu pochopil, takže som nakoniec rád, že som na to nešiel do kina:)
Do útoku (1987)
Náhodou, opäť tradičné podceňovanie Stalloneovho talentu. Efektne namiešaná dávka adrenalínu a sentimentu presne apeluje na divákove city, tak ako Rocky mi spravil dobrú náladu a určite stojí za opätovné zhliadnutie:)
Expendables: Postradatelní (2010)
Skvelo namiešaná akčná jazda. Sly vs. Eric, stará osvedčená rovnica z The Specialist. Sly a Arnold podpichujúci jeden druhého narážkami na ich skutočné životy. Skvelý súboj Jet Li vs. Dolph Lundgren. Koho by to napadlo? :) Strhujúce akčné scény, skvelý hudobný podklad, veľký filmový zažitok.
Femme Fatale (2002)
Opäť raz nerozumiem nízkemu hodnoteniu. Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau. Tá pointa. Niet čo dodať. Zážitok!!!
Fletch (1985)
No ja som sa bavil kráľovsky:) Nehovorím, že som sa celý čas smial, ale film mal veľmi príjemnú atmosféru, dobre sa naň pozeralo. Chevyho skvelé prevleky, hlavne mohamedán na kolieskových korčuliach nemali chybu. Skvelé skvelé:)
Fletch žije (1989)
Opäť Fletch, ešte neuveriteľnejšie prevleky, výsmech z amerických sektárov (vymývačov mozgu a peňaženiek), dom na vidieku, a nacistickí motorkári :)