filip.novak

filip.novak

Filip Novák

okres Praha

homepage
Twitter: 365framescz

20 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2
    • 22.3.2014  22:39
    Free to Play (2014)
    ***

    'Free to Play' skrývá již v názvu pozvánku k volnému přidání k hráčské komunitě. Mírné problematizování profesionálního hraní slouží jen k posílení pozitivních motivací postav, které skrze píli a možnost danou společností Valve dosáhnou toužených životních cílů. Dokument je chytře vystavěnou ideologickou obhajobou "hardcore" hraní a reklamou na produkty společnosti Valve, která film produkovala.

    • 25.8.2013  13:30

    History of the World je křečovitou snahou Mela Brookse o fungující (komediální) film. Nechápu přirovnání ostatních komentátorů k Monty Python, protože humor Pythonů a Mela Brookse by nemohl být odlišnější. Brooksův humor stojí na prvoplánovité vulgaritě a zlých urážkách mezi postavami, čímž si zároveň podkopává nohy, protože zvláště v římské epizodě film zdlouhavě rozvíjí příběh okolo čím dál tím více odporných postav. Když se Brooks rozhodne parodovat ikonický historický nebo filmový moment, nikdy nepřekročí stín prvoplánovosti a předvídatelnosti, jediné, čím se snaží překvapit, je silnější urážka. ____ History of the World je ukázkou díla uzavřeného ve své době, více než 30 let od premiéry působí šokující snaha o vulgaritu nanejvýš trapně a bezzubě. Současnou optikou se jedná pouze o ochotnicky inscenovaný a s mizerným načasováním gagů hloupý film, který sám sebe bere až příliš vážně a sofistikovaně.

    • 5.7.2013  21:49

    Film pro zábavní průmysl sžíravý jako úvodní logo Paramountu prolínající se do záběru na špinavý písek.

    • 5.7.2013  20:53
    Moszkva tér (2001)
    ***

    Nezájem hlavních postav opisuje způsob reflexe dobových události (smrt Kádára, pohřeb Nagye) pouze skrze širší rámec fabule, protagonisté je svou (ne)účastí žádným způsobem neovlivňují. Vyprávění je členěno do zdánlivě nesouvisejících příběhových epizod bez pro postavy viditelného cíle a pro diváka dramatického oblouku směřujícího k vyvrcholení. O to více nepatřičně působí náhlá a neopodstatněná změna formy vyprávění v závěru filmu, která popírá dojem autenticity budovaný v průběhu celého snímku.

    • 6.1.2012  21:22
    Vyprávěj (TV seriál) (2009)
    *

    Má-li se jednat o dobový seriál, proč jsou postavy schopné reflexe doby, ve které žijí, z dnešního pohledu?____ Nekonfliktní a konzervativní dýchánek, který nechává ožít maximálně kulisy; postavy nemají žádnou dobovou vypovídající hodnotu. Seriál nemá o kom vyprávět, což je při pohledu na jeho název poněkud paradoxní.

    • 26.8.2011  16:45
    Super 8 (2011)
    ****

    Super 8 nostalgicky vzpomíná na zašlé časy osmdesátkových blockbusterů, kdy nám ještě záleželo na postavách a triky nebyly pouhým cílem, ale prostředkem. Co je hlavní, film nezůstává u pouhého nostalgického pomrkávání, ale vypráví nosný příběh, nutno dodat s dynamikou a čistotou hodnou J.J. Abramse 21. století. Dívat se na Super 8 je jako jet starým naleštěným Cadillacem, do kterého Abrams namontoval ABS, EBS a airbagy, ____ P.S. Diváci, kteří si budou stěžovat na závěr, nechť si u mě vyzvednou uniformu do armády, bude jim jistě slušet. Konec byl logickým vyústěním celého příběhu, který byl vyprávěn z dětské, tedy naivní, perspektivy.

    • 25.7.2011  23:16

    Trochu nechápu, kde se bere tak vysoké hodnocení. Film totiž selhává nejenom jako elementární ilustrace knihy, ale hlavně jako samostatně stojící dílo. ____ Z původně mnohovrstevnatého románu se stala chabá detektivka plná neprokreslených postav postrádající základní motivace (proč Mikael vzal Vangerovu práci, proč se Lisbeth sama začala angažovat v případu a poslala Mikaelovi mail atp.). Na to, že se film snaží vypadat jako detektivka, chybí jakákoliv hra s divákem, stopy a nápady se objevují ve stylu deus ex machina. Příslušníci rodiny Vangerů se jen tak mihnou, nemáme možnost se stát součástí toho velkého světa, kde se řeší rodinná záhada (tak jako se to povedlo v knize, Larsson doslova zahlcuje čtenáře informacemi, které si musí sami roztřídit). ____ Scénář nedává Noomi Rapace šanci být někým jiným než jen trochu extravagantní hackerkou, vůbec není rozvinut kontrast mezi tím, jak ji vnímá okolí a jak ona sebe. Mikael je nemastný neslaný packal, který, kdyby mu Lisbeth neutírala zadek, by na nic nepřišel. Ostatní postavy nejsou ani na úrovni jednorozměrných figur, jsou to jen loutky přímočarého scénáře. ____ Při tak bohaté časové dotaci jsem doufal v lepší film, přitom stačilo pořádně rozvinout několik nosných motivů knihy a charaktery postav a ne pouze zbytečně osekávat až na dřeň. Finchere, věřím, že se o Vánocích předvedeš… je to pro tebe ideální látka.

    • 25.7.2011  23:13
    Iluzionista (2010)
    *****

    Oprašte klobouk zašlých časů, pane Hulot. Magnifique!

    • 16.7.2011  01:29

    Poslední Potter se prezentoval jako "epic conclusion", ale více by mu slušel podtitul "epic fail". ___ Rytmus filmu je naprosto nevyvážený, zbrkle střídá zkratkovitě vyprávěné pasáže se zbytečně natahovanými a nepodstatnými scénami. Navíc film postrádá jakoukoliv základní gradaci. Yates nestvořil koherentní celek, ale pouze dílčí fragmenty, které skládá za sebou, a zapomíná přitom, že by měly mít mezi sebou nějaký nadfragmentární vztah posunující film dopředu. ___ Yates (nebo snad Kloves, chcete-li) při honbě za epikou a co nejefektivnější destrukcí Bradavic zapomněl, že bez fungujících charakterů postav a vedlejších motivů se bude jednat pouze o prázdnou epiku. Film příliš spoléhá na diváka-čtenáře, který promítne své zkušenosti ze četby knih a následně se lživě dojme nad tím, že už to vše skončilo. Takové pocity ale film sám o sobě nepřináší, i když by moc chtěl. ___ Osudově vylhané finále.

    • 9.2.2011  23:44
    Svatá hora (1973)
    *****

    Závěrečný podvod na diváka si přímo říká o vyvolání diskuze o realismu předkládaném filmovým médiem. Jodorowsky kritizuje skutečnou společnost a masová média pomocí prvků naprosto se vymykajících představě o reálném světě, přesto se divák cítí závěrečnou konkluzí podveden. Divák přijímá Jodorowského surrealistickou vizi za reálnou - neexistuje žádné plátno, žádná promítačka, jen film a my. Hranice jsou smazány, okolní prostředí neexistuje. Otázkou je, zda my jsme ve filmu nebo film v nás. Je zajímavé, že se dostáváme k realitě blíže v surrealistickém snímku než ve "středoproudém dramatu ze skutečnosti". Intenzitou k podstatě!

    • 27.1.2011  10:14
    Karamazovi (2008)
    *****

    Herci jsou lidé. Lidé jsou herci. Divadlo je realita. Všichni jsme Karamazovi.

    • 21.10.2010  21:22

    Film, po jehož zhlédnutí se budete chtít stát transsexuálním tanečníkem na vozíčku.

    • 20.10.2010  00:34

    Zatímco Scorsese přes ambivalentnost zobrazení násilí nutí diváka ke ztotožnění a Cronenberg nechává násilím ovlivňovat postavy a diváky (pro některé postavy se stává až sexuálním stimulantem; zkoumá působení násilí na lidi; nechává vykolejit diváky zvyklé na poeticky laděné násilí ve filmech), debutující Michôd vnímá násilí jako něco, co se v průběhu příběhu nečekaně objeví a ihned zmizí. Násilí se stává neměnným vyústěním okolnosti, které Michôd spolu s důsledky důsledně analyzuje. _________ Rodina Codyových je ve své vzájemné hřejivosti až mrtvolně chladivá, což se s přibývajícím časem stráveným v jejich společnosti stupňuje, tomu dopomáhá i účelně jednoduchá formální stránka a časté používání odcizovacích efektů. _________Všimněte si, jak kameraman Adam Arkapaw pracuje se záběry - jsou to vždy uzavřené útvary se začátkem, prostředkem a koncem. _________ Strhující, herecky přesné. Poklad australské kinematografie. (28.7.2010 - 36. LFŠ v Uherském Hradišti)

    • 4.10.2010  01:46
    Bílá nemoc (1937)
    ****

    Herecky a příběhově silné, film však nezapomíná, že jeho předlohou je divadelní hra. Filmové médium má svou povahou blíže k epice než k dramatu a neinvenční překlopení divadelní hry do filmové podoby plně nefunguje, herci se vyjadřují divadelně a Haas jako režisér nevyužívá výhod filmové řeči (pár výjimek by se našlo, např. match cut při setkání s doktorem Martinem). _________ Film byl protektorátní cenzurou v listopadu 1938 zakázán a sám Hugo Haas byl o několik měsíců později nucen vycestovat ze země. V Paříží, kam se uchýlil, se Bílá nemoc s velkým úspěchem promítala pod názvem Velké rozhodnutí.

    • 9.6.2010  10:02
    Pan Nikdo (2009)
    ***

    U filmu s výraznou výtvarnou stránkou, který si navíc hraje s narativní strukturou vyprávění, si musíme položit otázku, zda to vše nebyl pouze zbytečný a do sebe zahleděný pokus o opus. I když film svou líbivostí a zdánlivým klouzáním po povrchu může vyvolávat pocit, že není ničím jiným než jen nesourodým gulášem režisérových nápadů, nabízí mnohem více. ________ Film upomíná na Platónovo „Poznání dosáhneme rozpomínáním.” (pro film parafrázujme jako: Klíčem k poznání je cesta zpět na začátek), což se nakonec objeví jako klíčové.________ Při pohledu na dokonale vypiplanou formu se nevyhneme debatě o zobrazovacích prostředcích kinematografie ve vztahu k příběhu, vždyť pro mnoho lidí se Mr. Nobody stane synonymem pro "filmový look". ________ Očekávám, že tento film stejně jako Fontána před čtyřmi roky rozdělí filmovou obec na dva tábory, jeden bude unesen smrští nápadů a propojením mezi filosofií a metafyzikou, ten druhý bude brblat o povrchnosti, naivitě a přehršeli nápadů (to však dostává lehce na frak, když vezmeme v potaz, kdo byl oním Architektem). Přiznám se, že po prvním zhlédnutí jsem se řadil spíše k první skupině, ale následující projekce mě utvrdily v tom, že Mr. Nobody nabízí pouze cestu k rozvíjení ve filmu hrubě načrtnutých myšlenek a nepřináší do žánru mind-fuck nic nového. Ve srovnání např. s Věčným svitem neposkvrněné mysli (na který film upomíná minimálně třemi přímými odkazy) chybí postavám životnost, necítíte s nimi silnou intimitu jako s Joelem a Clementine (ano, dá se to částečně omluvit osobou Architekta, ale na to teď nehraju). ________ „You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible."

    • 24.5.2010  23:41

    Jsou krásní, mladí a hází kšiltovkou ve 3D. Taneční Avatar se nekoná, ale létajícími předměty do diváků se naštěstí šetří, třetího rozměru je v rámci možností využito vkusně (někdy se však režisérské duo určité neohrabanosti ve snímání nevyhnulo). Choreografie v několika okamžicích oslní, častěji bohužel nudí svou sterilitou. Sic je film 3D, charaktery postav zůstaly hezky ploché ve 2D, v rámci žánru představuje dějová linka průměr, který působí k tomu všemu hopsání tak trochu navíc.

    • 13.4.2010  23:37

    Souboj Titánů se ocitá ve stejné pozici jako minulý rok Wolverine, spojuje je více než jen promarněný potenciál, který látka obou filmů skýtá. Ploše vykreslené charaktery, ke kterým si v průběhu vyprávění nenajdete cestu, se vydávají na přímočarou pouť. Jediným cílem je tedy putování z bodu A do bodu B s rychlými zastávkami k pár akčním scénám. Mozek jsem vypnul dostatečně, ale i ve srovnání s jinými tupoučkými blockbustery chybí Souboji Titánů ten správný tah na branku. Papírově by mělo vše fungovat, ve skutečnosti se koukáme na sterilní akci s bezejmenými hrdiny, několika hláškami a špetkou nadhledu ze strany tvůrců. Film postrádá ústřední milostnou linku, která by pomohla slepit roztříštěnost vyprávění a mj. nalákat do kin i jinou cílovou skupinu než mladé muže do 30. Titáni se svezli na popularitě 3D, avšak rychlé postprodukční přidání třetího rozměru nedokáže vynahradit přímé točení ve stereu - 3D verze Titánů je pro diváka zbytečná, pro producenty zelená spása. ________ Nařkněte mě z cynismu, ale já za vrchol filmu považuji cameo Buba... to už samo o sobě svědčí o určité kvalitě tohoto snímku.________ Perlička na závěr pro lepší pohled, jak režisér pracoval s postavami: Louis Leterrier v rozhovorech přiznal, že si postavy do scénáře ledabyle přidával během natáčení, bylo mu je líto nevyužít. Víš, Louisi, někdy méně do počtu a více do hloubky vykreslených postav je lepších než stádo bezejmených týpků s mečem (mluvím hlavně o družině).________P.S. To, že se i Pegasové musí vyrovnat s rasovou otázkou, jsem opravdu netušil. :D

    • 5.4.2010  23:46

    Vzhledem k nízkému rozpočtu a béčkové zápletce slušná práce, klišovitost příběhu vyvažovala chemie mezi hlavními aktéry (jako hitchcockofila mě potěšila neskrývaná inspirace z mistrových 39 stupňů). Film byl natočen za pouhých devět dní, nečekejte žádné důmyslné kompozice, přesto se v průběhu filmu našlo několik zajímavých momentů (nenápadné objetí policie na volnoběh v jednom záběru, dynamika závěrečného závodu). Plusem budiž připočteno, že se tvůrci nespokojili s recyklací natočeného materiálu ze závodů z různých týdeníků, jak tomu bylo ve 40. a 50. letech zvykem, ale filmaři se zúčastnili skutečného závodu. Ke konci zamrzí přílišná uspěchanost a zkratkovitost vyprávění, která dala vyniknout několika logickým lapsům a béčkovému vyznění. _______ P.S. Nemůžu se nabažit roztomilostí, jakou na mě působí miniautura auta použitá při nehodě ve filnále snímku. Promiň, Dorothy, je dokonce roztomilejší než ty... :) _______ (třetí komentář pro tento film - 5.4.2010)

    • 1.4.2010  23:17
    Kolesa dějin (1945)
    odpad!

    Hodnotit filmové dílo a nebrat v potaz politický a ideologický rozměr je těžké, Kolesa dějin však předkládá fakta natolik zkreslujícím způsobem, že to nelze tolerovat. Češi jsou vyobrazeni jako nevděčná chátra, pro kterou na bojištích celé Evropy umírají každý den statisíce Němců. To vše pro náš blahobyt, zatímco se oni brodí v krvi padlých nepřátel, my si v klidném srdci Evropy užíváme nedělní piknik. Kulturní život u nás sice překvapivě zažil v období protektorátu renesanci, odvrácenou stránku mince ale film logicky neukazuje. Propaganda jak řemen, zvláště scéna hajlování při zvuku státní hymny nadzvedne žaludek každému člověku s aspoň minimálním českým národním cítěním. _________ Režisér Miloš Cettl, dříve působící jako novinář, kritik Eduarda Beneše a důstojník čs. armády, emigroval v květnu 1945 z Československa, do kterého se později vrátil a už podruhé zaprodal svou vlast - z vlastní iniciativy totiž začal spolupracovat se Státní bezpečností. Podílel se na zadržení spisovatele Karla Pecky, fungoval jako falešný převaděč. Další osud tohoto symbolu dvojího kolaborantství je nejasný, úředně byl prohlášen za nezvěstného... _________ (první komentář - 1.4.2010)

    • 22.3.2010  17:28

    Jsem spokojený s podobou, jakou se nová série o geniálním mozku viktoriánské Anglie prezentuje, Richie má styl v malíku, nechybí mu ani štěstí na herecké obsazení, nohy mu překvapivě podráží přechytračený scénář, který je ve svém jádru neskutečně prostinký, a často okatě přepálené digitální triky. Absence pořádné dramatické linky mi nevadila, vždyť existuje mnoho filmů, ve kterých je pitvoření z místa na místo geniální, Sherlock Holmes však postrádá zapamatovatelné momenty, které by vás donutily hledat zbytky čelisti na zemi. Dialogové výměny nefungují jako hnací motor, pouze celý film drží pohromadě. Zimmerův soundtrack působí svěže, přitom využívá jako Horner v Avataru dávno vyzkoušených postupů a tónů, nebojí se však přidat trochu invence a s hravostí sobě vlastní vše promíchat .______ Jako zástupce buddy-movies je Sherlock Holmes nadprůměrný příspěvek do tohoto subžánru, filmu však schází komplexnější nadhled. Budiž pochváleno, že dílo A. C. Doyla nijak neuráží (zvláště když vychází z komiksu, který má s původním námětem společnou pouze základní kostru). Zatím za ***, ale vidím potenciál na čtvrtou hvězdu, uvidíme po druhém zhlédnutí...

    • 20.3.2010  13:22
    Koření (TV pořad) (2005)
    *

    Převzaté agenturní reportáže bych ještě přežil, ale když v jednom příspěvku označili bratry Lumiérovi za "Mimijérovi", tak mi došlo, že nováčtí redaktoři o prezentovaných tématech prd ví a jen otrocky (a mnohdy špatně) překládají původní reportáže bez jakéhokoliv obohacení z jejich strany.

    • 6.3.2010  23:58
    Stíny minulosti (2006)
    odpad!

    Řekněte, dokážete sejmout vrtulník čtyřmi výstřely z obyčejné devítky?

    • 15.1.2010  23:09
    Avatar (2009)
    *****

    Cameron předvádí úplně opačnou hru s diváckých očekáváním, než s jakým operuje například Hitchcock (popř. Tarantino), místo nečekaného vývoje situace servíruje přesně to, co čekáme. Říkejte tomu klišé, já radši používám označení přímočarý příběh. Nic v něm nepřebývá, ani nechybí - pokud tedy vezmeme v úvahu komplexnost děje. Ve filmu je mnoho motivů, z kterých by se mohl odvíjet další podružný děj, ale vždy by to znamenalo zaměření se na určitý problém - z určitého hlediska bych to uvítal, na druhou stranu by se nám nedostalo konzistentního zážitku, filmu by zhušťování příběhu neprospělo. Sledovat Avatar je jako prožít velké déjà vu, nepoznaný svět Pandory dokonale okouzlí, ale nikdy se nezbavíte pocitu, že jste jej už jednou navštívili a celý příběh dávno prožili. Nové, ale přesto tak známé. ______ Kde jste vzali ten blábol, že film je ekologická agitka? Zaujímá snad konkretní postoj? Ne, naopak motivu souznění Na´vi s přírodou je v celém příběhu účelně využito a vytváří nezapomenutelné emoce. I rýpalové, kteří se nedokázali první polovinu vnořit do nového světa a jen vyčkávali na finální matku všech bitev, musí zpětně uznat důležitost první půle. ______Využití 3D je jednoduše precizní, 3D filmy před Avatarem (na drobné vyjímky) bych označil za pouťové atrakce, s 3D bylo plýtváno na laciné efekty, které kontraproduktivně vyrušují z příběhu. Je to jako kdybyste se celou dobu dívali z otevřeného okna na svět kolem sebe, ale nemohli jste si vychutnat překrásný západ slunce, protože vám sousedovic děti házeli skrze okno do domu celou dobu míč. Díky Avataru se stanete těmi dětmi, kteří ten míč hází...

    • 30.11.2009  22:33

    Český film se potýká nejen s tvůrčí krizí, která se však v poslední době viditelně léčí, ale také s finanční. Financování českého filmu je odkázáno na sponzory, granty od Ministerstva kultury nebo mezinárodní koprodukce. Právě v poslední možnosti vidím jedinou cestu, jak pokrýt rozpočty podobně ambiciózním projektům. My sami je neutáhneme, vždyť rozpočty českých filmů za posledních 15 let ustrnuly na stejné hranici, inflace jako kdyby neexistovala. ______ K samotnému filmu: Poctivá práce, dobré vypořádání s dobou nástupu komunistů, ale film vyčpí z hlavy neskutečně rychle a čtvrtá hvězdička nezadržitelně bledne.

    • 25.11.2009  21:16

    V hrůzostrašných momentech funguje Vánoční koleda skvěle, atmosféru však ředí několik samoúčelných 3D exhibicí, což z části omlouvá fakt, že o produkci se staral Disney. Performance capture působí o krapet reálněji, ale stejně se obávám, že velký Jim nakope v prosinci Zemeckisovi zadek, a Vánoční koleda bude brána jen jako fajn 3D předskokan té pravé podívané. Chudák Zemeckis, léta se snaží jako nepochopený vizionář pixel po pixelu posunout hranice CGI, a pak se odnikud vrátí Cameron a ukáže světu, co teprve znamená pojem "reálné CGI".

    • 25.10.2009  17:04
    Protektor (2009)
    *****

    Vizuálně i formálně vytříbené, ve filmu nenajdete žádnou samoúčelnou exhibici - styl je hybatelem děje. Zaujme hudba připomínající tóny Clinta Mansella, dobová nedobovost je hudební složkou ještě více umocňována. Marek Najbrt se nebál jít vlastní cestou a místo klasického emočně vydírajícího dramatu na pozadí heydrichiády dostáváme originální filmový zážitek. Kéž by bylo v tom našem českém rybníčku více Najbrtů ... _______ P.S. Dokáži si živě představit, jak by stejný námět zničili jiní čeští tvůrci, začalo by to nevinným přepisováním dějin - hlavní hrdinové by totiž jezdili na bicyklu značky Author, nenápadný product placement a český film jsou přeci jako jednovaječná dvojčata. (přeháním, ale je to smutná pravda)

    • 25.7.2009  15:03
    Žbluňk! (1984)
    ***

    Začínající Howard a Hanks v průměrné, byť ničím neurážející, komedii. _____ „- Is anyone here from Penthouse Magazine? - No - Then we aint talkin.”

    • 21.7.2009  13:46
    Tornádo nad New Yorkem (TV film) (2008)
    odpad!

    Všichni se diví, že se katastrofickými TV filmy (s katastrofální kvalitou) roztrhl v poslední době pytel, ale mě to nepřekvapuje. Poptávka po tomto druhu filmů očividně je, o lidech je známo, že jsou kulturní barbaři a ke štěstí jím stačí špatný film s ještě horším scénářem, o tricích raději nemluvím. Ale běžný divák Franta vidí pouze film o tom, jak se ničí New York, a řekne si „Fíííííha, to bylo napínavý ... a jak to tornádo zničilo tu sochu ... to bylo vzrůšo.” Divák je spokojen, peněženka producentů taky, jenom kritici a filmoví fanoušci si rvou vlasy. Tfuj.

    • 21.7.2009  01:04
    96 hodin (2008)
    ****

    Léty prověřená zápletka s naštvaným tatíkem jdoucím si pro svoji unesenou dceru není vskutku nijak originální, ale 96 hodin ve výsledku působí velmi svěže a dynamicky. Bez Liama Neesona by film byl poloviční, mnohými zatracovaná Maggie Grace nepůsobila rušivě. Nutno podotknout, že přes poněkud béčkově přímočarý scénář film nepůsobí vůbec hloupě a konečně ukazuje Paříž v tom pravém světle. ______ „Já ti věřím. Ale to tě nespasí.”

    • 10.5.2009  17:08

    Usekněte hlavu scénáristům! Takhle klišovitý příběh si Wolverine opravdu nezasloužil, i když on někdo čekal zázrak od někoho, kdo psal scénář pro Tróju? Ještě podivněji než volba scénáristů pak působí volba samotného režiséra, který má s velkou hollywoodskou produkcí zkušenosti asi jako Wolverine s krájením brambor. Co se ale opravdu povedlo, je casting - o výtečném Hugh Jackmanovi se asi nemá cenu ani zmiňovat, ale palec nahoru zvedám i za Liev Schreibera a Dannyho Hustona. ____ Samotné akční scény jsou krátké a natočené rutinně bez špetky invence, těch pár cool záběru v představovačkách nic nezachrání (vivat Agent Zero). Smutné je, že jediná věc, která se mi za nějaký čas z filmu vybaví, bude povedená úvodní titulková sekvence. A to je velká škoda pro film s takovým potencionálem, Wolverine si zasloužil kvalitnější film mapující jeho zrození. Bring Singer back!

<< předchozí 1 2