Poslední recenze (5)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Jednoduše nepopsatelné. Procházíte spolu s 101. výsadkovou celou západní frontu druhé světové války. Vynikající zpracování, kdy si oblíbíte postavy v jednotce a procházíte s nimi válkou. Jenže postupem času si uvědomujete že jich nějak ubývá a těch co jsou zde od výcviku je pomálu. To vše vrcholí bitvou o Bastogne, kde si člověk uvědomí, čím vojáci museli projít a jak se vyrovnávali se ztrátou kamarádů. Perfektní je taky proložení komentáři veteránů z jednotky.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Žádnou akci nečekejte, teda ne velkou, ale když se akce objeví jednoduše ohromí, jinak seriál zaujme totiž především vývojem charakterů. Ale to vše má jednu nevýhodu, čas. Trvá strašně moc dílů, než se děj posune a mezitím je čas vyplněn, sáhodlouhými dialogy. Jistě dává to punc originality, ale vše mohlo být vysvětleno bez ztráty na kvalitě v polovině dílů. Trochu uspokojující je že po konci, který je naopak rychlý, se můžete podívat na Better call Saul, ale je to odbočka, ne pokračování.
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
Po letech se nám vrací, rozšíření Star Trek New Generation. Seriál osloví spíše diváky, kteří si pamatují Star Trek TNG. Nicméně po prvních třech epizodách, se děj osvětlí a zaujme i neseznámené diváky. Oproti Discovery, je Pickard střídmější na akci a prostředí, ale za to odmění ty co se v universu orientují. Herecké výkony obstojí, i když trochu zklame to že Pickard, i když má hlavní slovo na děj, nemá vliv na akci. Ve výsledku, po prvních třech – seznamovacích, dílech je to více než obstojné pokračování Star Treku TNG.