Recenze (121)
Gigant (2009)
6. 7. 2009: Hezký, ale obyčejný příběh o podivné lásce mezi zaměstnanci obchodního domu...
Hlasy v hlavě (2000)
Miluju tenhle film, viděl jsem ho asi už 20x, je to takovej můj fetish. Tak vyvážená dávka lehkého humoru, lidskosti, reálnosti a kdo ví čeho všeho ještě se jen tak nevidí. Jasně, je tam pár chybek, ale stále je to pro mě jeden z filmů, které si můžu pustit co týden a neomrzí mě... Edit (02.12.2006)" Já věděl, že z Craiga bude hvězda, hned jak jsem viděl tenhle film, a co se nestalo - 007... : )
Homolka a tobolka (1972)
S barvou přibylo i trochu trapnosti, ale pořád je to dobré....
Hraje skupina Spinal Tap (1984)
13. 01. 2009 - Milion hvězdiček pro tuhle vykutálenost. Pro člověka orientujícího se v dějinách hudby neskutečné množství odkazů odrážejících se ve skutečnosti. Od vtipné analogie s Yoko Ono, až po lehce nevkusnou narážku na Johna Bonhama.
Hry prachu (2001)
Moc a moc neobjektivní...
Hvězdná brána (1994)
Pro mě je Stargate srdcovka (jak film, tak do 7. řady i seriál), proto nemůžu jinak než dát za 5*, přičemž si i myslím, že si to ten film zaslouží...
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Původně jsem chtěl dát jen 4*, protože to zdaleka jak scénaristicky, tak herecky nedosahuje kvalit SG-1, ale ta pátá hvězda za dr. Zelenku, tím mi jako Čechovi udělali neuvěřitelnou radost... "Ježiš, já s těma hercema nemůžu dělat"
Chladnokrevně (2003)
Božsky žvýkající Dustin Hoffman...
Interstate 60 (2002)
Neuvěřitelné... M. J. Fox je v jeho miniroli úžasný, Gary Oldman se trochu zbavil nálepky slizáka... Scénář je originální a fajn... co víc říct...
Jade (1995)
Jako film nic moc... ALE ta honička ulicemi San Francisca mi připoměla Bullita (moc ne, ale přeci)... Takže za film **, za honičku *...