Recenze (65)
Ali G Indahouse - Film (2002)
S dabingom je to totálne otrasné.
Madagaskar (2005)
I like to move it. A tučniaky. Just smile and wave.
Remington Steele (1982) (seriál)
Waw, ešte dnes si pamätám na jeho nemecký dabing. Remingtona som svojho času fakt žrala. A vôbec sa za to nehanbím.
Led (1998) (TV film)
Keď som Emmerichovi dala za Deň potom dve hviezdičky, tak tomu by trebalo dať aspoň mínus dva. A nevyhrabe ho z toho ani Udo Kier.
Den poté (2004)
Strašne sa snažím spomenúť si na niečo úžasné z tohto filmu. Aha... mám to... nezmyslov v tom bolo na mraky. Ale Denins Quaid bol zase raz znesiteľný.
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
No ale aspoň tá opica z toho mala srandu. Lebo nikto iný nie.
Desáté království (2000) (seriál)
Tak asi nie som celkon normálna, ale toto som žrala aj s háčikom a navijákom.
Pomáda 2 (1982)
Tá jedna hviezdička je za to, že som to nevidela strašne dlho, tak si to dosť biedne pamätám. Obávam sa, že ak sa k tomu nejakým katostrofálnym spôsobom dostanem, už to bude len horšie.
Flashdance (1983)
Krásne na všetkých tanečných filmoch z 80. rokov je, že mali úžasnú hudbu. A tento má aj fajn tanečky (jedna-dve kultovky) a celkom fajn dej.
Hříšný tanec (1987)
nostalgia je sviňa