Recenze (1 148)
O malých věcech (2023)
Malé životné absurdity alias tak trochu chaunovo velmi pozdní odpoledne. Smiech cez slzy, od plaču k slzám. Neopozerané tváre českého filmu ako veľký bonus. Odvážny počin. Až tak odvážny, že sa ho zlakli všetky akadémie a nenominovali ho na takmer žiadne ceny. Tí herci? Jeden za druhým. Fuck tých, čo sa boja, vlastná cesta je tá najlepšia.
Na dotek (2004)
and so it is - takýto sme, takýto /ne/chce(m)e byť, toto sa nám deje, takto ubližujeme, takéto chyby stále a dookola opakujeme - just like you said it would be. Herecké royalties a Julia Roberts, strašne slabá. Annu mala hrať Cate Blanchett, škoda, že nie. Thank you for you honesty. "Now fuck off and die."
Svatební noc (1970) (TV film)
Roztomilotina a to doslova.
Opri sa o mňa - Katarína Koščová (2024) (epizoda)
Mäkkosť v Katke, v jej duši, v srdci, v nej, prenesená do výpovede/dokumentu, ktorých je málo. Otvorenosť, citlivosť, slušnosť, láskavosť. Odvaha a krehkosť. Výborný počin RTVS, veľmi. Viac takých prosím. A ďakujem.
Hastrman (2018)
* tmárstvo, nejapné myšlienky, výstrednosť, modly, velebníčkovia a pokrytectvo. Ja inú voľbu nemám, tak som bol stvorený * Sám autor predlohy, Miloš Urban, tu dal 5 * * * * * a to je najväčší kompliment k režisérovi, OH.
Slasti a hořkosti mistra Švabinského (2023) (TV film)
Inšpiratívne. Okamžite som si kúpil knihy so Švabinského maľbami a kresbami. A ten krásne farebný dom chcem v roku 2024 vidieť.
Zabiják (2023)
Obsedantno kompulzívna one man show.
Piargy (2022)
Posunulo sa Slovensko od vydania Švantnerovej knihy niekam?
Emília (2023)
Až na tie bláznivo "retrospekívne" prestrihy, ktoré považujem za zbytočný a psychedelický rozmar, je to krásna Šulíkova pocta najväčšej ikone SVK herectva. Strohá, nie glorifikujúca, akurátna.
The Year Between (2022)
Vlastne je to totálna pain in the ass sledovať eskapády hlavnej postavy a jej rodiny, ktorá nevie čo s ňou, čo so sebou. Ale zároveň, sledované s pochopením, lebo viem, čo bipolárna porucha obnáša. Čiže filmársky za 2, subjektívne za * * *.