Recenze (1 148)
Bělostné louky (2009)
Vizuálne strhujúce a silné asi tak ako OPIČÍ MOČ DO OČÍ. Nepochopil som NIČ, ale vobec NIČ, ale pozeral som s otvorenou pusou.
Benny a Joon (1993)
Čistočistá guilty pleasure. Titulná skladba I´m gonna be (500miles) od The Proclaimers je dokonalý štartér do ktoréhokoľvek dňa = http://www.youtube.com/watch?v=-oY5tSxv4oU. U should have a little faith in me => http://www.youtube.com/watch?v=Bk8JIMDSj8Q&feature=related.
Ben X (2007)
Emocionálne až 3D zážitok o tom najvnútornejšom v každom z nás, o duši. O výnimočnosti každej jednej, o špecifickosti každej jednej, o zraniteľnosti každej jednej. A vlastne nie(len) o duši.
Bernard a Doris (2006)
Televízna nuda, ktorú som okamžite vymazal z hard discu a pustil som si okamžite niečo aspoň trocha zaujímavé !
Běsnící měsíc (1971)
Nostalgicky nezabudnuteľné.
Bestie v srdci (2005)
Tak toto bolo pre mňa neskutočné televízne trápenie. Predvídateľné, neoriginálne, zmätené, zbytočné.
Beyond the Lights (2014)
Môj súkromný NOTEBOOK.
Beze studu (2012)
Príbehový potenciál "pretavený" v absolútne bezvýznamný film. Línia s vyhranenou a všetkého schopnou samaritánkou Irminou akurát napomáha natiahnuť stopáž, nie je ani trochu uveriteľná a posúva príbeh bezhlavo s množstvom náhod vopred. Maximálne do TV, nie na festival.
Bídníci (2012)
Russell Crowe = KRÁĽ. A ostatné = ladali, ladala...
Bílá stuha (2009)
ZÁVIS-(los)-Ť, ZLOMYSEĽNOSŤ, TUPOSŤ a BRUTALITA podľa Miška Hanekeho. A opäť (raz) žiadne odpovede. Len tie vlastné.