Recenze (29)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Jak již tady někdo podotkl první polovina filmu působí velmi slibně, ale postupem času film častěji a častěji sklouzává k bezhlavé akci a hromadí na sebe jedno klišé za druhým. V rámci žánru však určitě stojí za zhlédnutí.
Znovu 17 (2009)
Asi půjdu trochu proti proudu.. Ano vím, že děj je celkem předvídatelný, mnohokrát viděný, neoriginální a závěr je typicky hollywoodský. Ale víte co? Je mi to fuk. Já se skvěle bavil a z kina jsem odcházel s příjemným pocitem a o to u těchto filmů jde především.
Růžový panter (2006)
S původními filmy s Peterem Sellersem se tahle komedie nedá ani zdaleka srovnávat, ale kyselinu sírovou připravenou k případné oční aplikaci, jsem naštěstí použít nemusel.
Marley a já (2008)
Příjemná oddychová komedie, která ničím nepřekvapí ani neurazí.
Rychlí a zběsilí (2009)
Od série Rychle a zběsile sice nelze čekat promyšlené drama, zde je všechno stavěno především na akci a s tím jsem taky k filmu přistupoval. Na druhou stranu jsem se ale někdy až zarazil jak se herci dokáží postavit přírodě a porušit tak snad všechny fyzikální zákony.
Strážci - Watchmen (2009)
Nemůžu si pomoci ale i když má tento film své nesporné kvality podle mě je stopáž téměř tří hodin neúměrně vysoká a chvílemi jsem se opravdu nudil. Možná má očekávání byla až příliš vysoká. Uvidím po dalším zhlédnutí.
Hitman (2007)
Příliš nechápu rozhořčení nad Gensovým filmem. Slušné tempo, charismatický herec, precizně zvládnutá akce. To vše zabalené v pohlcující lahodně béčkové atmosféře.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Tak takhle jsem se už dlouho nezasmál. Například vyjednáváni tučňáků s opicemi o mateřské dovolené mi v paměti zůstane asi ještě dlouho.
Máj (2008)
Z mého pohledu jednoznačné zklamaní a nejhorší český film roku 2008.