Recenze (124)
Rumburak (1984)
pro miovníka Arabely velké zklamání :-(
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Pořád mi je Olmera strašně líto, nemůžu dát odpad.
Drž hubu! (2003)
Nejvtipnější komedie za posledních 5 let. Víc mě naposledy pobavila snad Ptačí klec. Naprosto geniálni Depardieu, Reno také nadprůměr.
Sedmikrásky (1966)
Kult
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Sice to strašně smrdí komunismem, ale Rudolf Hrušinský kraluje :-)
Mladé víno (1986)
Ach ten zasranej komunismus :-(
Pražákům, těm je hej (1990)
Videno asi 4x v kine, 5x na VHS
Nebezpečný klient (1994)
Kniha je ovšem báječná.
Poldovi v patách (1991)
Viděno s dabingem.
Monstrum (2008)
Kdybych videl v kine, dam asi urcite 4, napinave to bylo hodne, ale ta nesmyslnost jednani vojaku, medii a absence logiky mi fakt vadi. Ta omacka kolem.