Recenze (294)
Dubček (2018)
Byl jsem naměkko...
Lynč - Vítejte v Buchnově (2018) (epizoda)
Trochu zdlouhavé... Snad budou další díly lepší!
Prasomilové (2018) (TV film)
Úžasný dokument! Chci prasátko...
Čechoslováci v gulagu (2017) (seriál)
Takové zvláštní...
Děti úplňku (2017) (TV film)
Síla, ale to je život...
Diana - sedm dnů, které šokovaly celý svět (2017) (TV film)
Strhující! I když jsem nechtěl, plakal jsem...
Doktoři (2017) (seriál)
I když jsem dal "Nemocnici Motol" na Primě 5 hvězd, "Doktoři" jsou mnohem lepší!
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Jsem rád, že mu netleskali, když ho slaňovali. To by bylo až moc americké!
Já, Olga Hepnarová (2016)
Zvláštně natočený film...
Nemocnice Motol (2016) (pořad)
Hrdinové - jak doktoři tak pacienti, sám jsem to prožil (teda jen částečně...)! :D