Recenze (297)
Pevnost Boyard (2016) (pořad)
Bože!!!
Já, Olga Hepnarová (2016)
Zvláštně natočený film...
King Kong (2005)
Ty triky, ty postavy, ty dinosauři... A ty počítače, bylo to strašně vidět... Hnus!
Útěk z vězení (1975)
Ta kamera...
Likvidátor (1996)
Vím, že je to hovadina, některé části jsou nereálné a chybné... Je to snad jediný film, kde hraje Arnold, který se mi líbil! :D
Hudba hrát nepřestala (2011)
Je to jak o mně... :D
Tip a Tap (1971) (seriál)
"Dobrou noc, strýčku Fido! - Dobrou noc, děti!" Ach! 13/10
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Aaaa, strašné!
Padesátka (2015)
Tak mně film líbil, hlavně gay... :D
Uvnitř lidského těla (2011) (seriál)
Fascinující!