Recenze (1 137)
Durhamští Býci (1988)
ron shelton je expert na sportove komedie (okrem ineho tin cup opat s costnerom ci white men can't jump) a durhamski byci su jeho prvy rezijny pocin (za scenar bol dokonca nominovany na oskara). costner, robbins a susan sarandon su dobry, ale inak to nejako extra vtipne nie je (i ked je tu dost fuckovania) ale ma to pohodovu atmosferu. ak mate radi sportove filmy za pozretie to stoji ale v ramci zanru to spicka nie je...
Těsně vedle (2007)
uz len slaby odvar farrellyovskych klasik ako dumb and dumber alebo mary... par ok vtipov sa najde, ale inak nic moc. michelle monaghan je sexy...
Mrtvá zóna (1983)
ako pilot k televiznemu serialu by to bolo dobre, ale od cronnenberga by clovek ocakaval nieco viac "edgy", alebo provokativne...
El guardián invisible (2017)
zbytocne dlhe (vobec by mi nevadilo vyhodit tu celu mytologiu okolo baskickeho yettiho), ale spanielsko opat dokazuje ze co sa tyka filmovej produkcie su momentalnou jednotkou v europe...
Kapsáři a falešný uhlíř (1988) (TV film)
kvalitna televizna "rozpravka" ktora moze posobit lacnejsim dojmom, ale co je hlavne je zabavna (dokonca ma i running gag s pripravou a pitim caju)...
Převrat (2015)
prekvapujuco akcne a drsnejsie nez som cakal. owen wilson zvlada i akcneho hrdinu (i ked proti svojej voly) a kvalitny casting i u jeho dcer ktore su skvele...
Terminátor: Temný osud (2019)
pribeh nedava samozrejme ziadny zmysel a je strasne unavne sledovat akcne sceny ktore su z 90% CGI a hlavne nudne nakrutene. arnold a linda to tahaju aspon k priemeru, ale cela terminatorovska saga mala skoncit dvojkou...
Richard Jewell (2019)
je az udivujuce ze clint na prahu 90tky dokaze kazdy rok nakrutit film ktory ma hlavu a patu. richard jewell stavia hlavne na hercoch (hauser a rockwell su vynikajuci) a skvelom pribehu v ktorom si clint kope do "fake news".
Jay a mlčenlivý Bob: Přeprc (2019)
absolutny prepad na dno pre kevina smitha. priznavam ze povodnym clerksom som dal plny pocet, ale nemam odvahu si to pozriet po rokoch opat lebo som si isty ze by som isiel s hodnotenim rapidne dole. rezisersky to je slabe a vsetky tie camea posobili dojmom "aha pozri kto je moj kamos" (napriklad matt damon tam je len kvoli jednemu vtipu, ktory je i tak nic moc). smutny pad na filmarske dno...
Letiště (1970)
dnes uz film posoby miestamy smiesne (moze za to hlavne PRIPUTAJTE SA PROSIM, ktore z filmu paroduje viacero scen), ale uznavam ze par scen bolo dobrych (vybuch bomby). ako jeden z prvych hollywoodskych katastrofickych filmov to je dobre, ale neskor prisli lepsie kusky...