Recenze (38)
Domek z karet (2013) (seriál)
Nechybí tomu vůbec nic.
Český mír (2010)
Klusák s Remundou se inspirovali metodami Michaela Moora, za což mu bude drtivá většina z vás tleskat. Já ne. 50%
Kawasakiho růže (2009)
To co film sráží do kolen, není poselství, s kterým se nedá než souhlasit, ale místy až neodpustitelně křečovité dialogy a herecké výkony (především Milana Mikulčíka), které nezachrání ani skvělých pět minut Ladislava Chudíka. 50% Zajímavé komentáře: EdaS
Bathory (2008)
Uměle a dosti zmatečně splácaný epos s hrstkou dobrých hereckých výkonů (Karel Roden, Anna Friel) a spoustou zbytečných epizodních rolí (Vondráčková). Z ostrovtipu dvojice mnichů (Mádl, Polívka) a jejich schopnosti být ve správný čas na správném místě mě v průběhu filmu polévala pravidelná dávka trapnosti. Rád bych věděl, kam se podělo těch 300 miliónů ... davové scény by realističtěji natočil snad i Zdeněk Troška. Obskurnější pomník si Jakubisko postavit nemohl.
Kytara (2008)
Jedno sentimentální klišé za druhým ... vzhledem k přednostem postavy Saffron Burrows jsem uvažoval o třech hvězdíčkách ... to by mě ale nesměl tak necitelně dorazit sladkobolný happy end.
Dvanáct (2007)
Nevím, nakolik je tento remake odrazem skutečného Ruska, protože ho zkrátka z osobní zkušenosti neznám. Film na mě každopádně působil upřímně (pominu-li lacině patetickou scénu s ptáčkem ke konci filmu).
Občan Havel (2007)
I když Havla zrovna v lásce nemám, musím uznat, že jde o zcela unikátní dokument. Málokterý politik by si nechal pustit filmaře takhle k tělu ... Za to Havla obdivuji. Co bylo ovšem nehorázně trapné, byl ten sugestivní dovětek na konci filmu ...
Simpsonovi ve filmu (2007)
Až na to environmentální poselství ...
Kráska v nesnázích (2006)
Nevím, jestli se mě Hřebejk snažil dojmout, každopádně se mu to nepovedlo. Jedinými pozitivy jsou krásné scenérie toskánských vinic a fantastický výkon Jiřího Schmitzera.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Hvězdička za hlas Dr. Draka Ramoraye.