Recenze (14)
Okres na severu (1981) (seriál)
Většina zde píšících toto pokleslé dílko kritizuje a odsuzuje... Nic proti... Já se ale u toho dnes úžasně bavil. A že to byla "one man show" (jak zde již někdo psal) J. Moučky a "one girl show" J. Švorcové, je naprostá pravda.... Dávám jednu hvězdičku a to za to, že mi to způsobilo dnes úsměv a smích i přesto, že tu šílenou dobu pamatuji...
Psycho (1998)
Mě se to líbí i pří vší úctě k Mistrovi (nemyslím K. Gotta)...
Krysař (1985)
Co vlastně dodat? Opakoval bych jen to, co moji "předřečníci" = skvělá atmosféra, skvělé ztvárnění, skvělá hudba a zvuky, dekadentně gotické nebo možná i goticky dekandentní... Milion hvězdiček a i to je málo.
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
Film jsem viděl jsem opětovně a opětovně. Seriál nikoliv a nechybí mi to - i když jak mi to může nechybět, když jsem jej vlastně neviděl, že?... Film krásný, paranoidní, dekadentní, schizofrenní a s krásnou hudbou - v pozadí i v popředí. Pro mě soukromě jsou tam krásné takřka "absinthové" výjevy, obrazy a Lynchova atmosféra...