Recenze (812)
Absurdistán (2006)
hm... až tak blbé, že to bolo zlé :) a nie smiešne... pre mňa rozhodne nie... (až asi na 2 veci, čo boli super - !SPOILER! po čase sa vzdal a povedal, že sa vie rozpráva s rastlinami :))
Adamova jablka (2005)
Neviem, mňa až tak neuchvátilo... Priam sa mi to nepáčilo...
Adžin (2016) (seriál)
zaujimavy namet... ale spracovanie je pre mna zle stravitelne... miesto akcnosti a vysvetlovania je to cele zahmlene a veeeelmi pomaly sa tam nieco deje...
Adžin - Season 2 (2016) (série)
3plus... podstatne lepsie ako prva seria... aj dejom, ktory sa nevlecie, aj OVA, ktora je super (az na zaverecnu pesnicku)... ale na 4* mi tam este trocha nieco chyba...
Afro Samurai: Resurrection (2009) (TV film)
Pre mňa divné... ani príbeh, ani grafika, ani hudba, ani... nič...
Ach, můj duchu! (2015) (seriál)
lepsie 3*... prve casti super, potom spomalenie a trocha unava zo serialu... ku koncu zlepsenie, ale otravovalo ma par skutocnosti... klobuk dole pred vykonom Ju-hwan Lima
Aienji (2003)
S obsahom nie úplne súhlasím... Je to inak... Je to o stretnutí staršieho chlapca a mladej chorej dievčiny, ktorí sa skamarátia a neskôr to prerastie aj do hlbšieho vzťahu, ktorý sa ale nestíha rozvinúť...
Ai no kusabi (1992)
Parádne temný príbeh... Zaujímavé vykreslenie charakteru postáv, konflikt spoločenských tried, netypické vyvrcholenie a aj záver... Ale človek sa v tom stráca (teda aspoň ja som sa strácala)... občas som nevedela, že je to skok v čase, takže kým som sa do toho dostala, tak to chvíľku trvalo... A potom zse skok...
Ajikdo gyeolhonhago shipeun yeoja (2010) (seriál)
Prekvapivo som sa do serialu zalubila a zhltla ho za 2 dni... pre istotu som ani nespala a v praci som potom na druhy den zomierala :D... ale fakt ze super, zabavne, ziadna strasna melodrama, odlahcive a prijemne na pozeranie :) a Beom Kim hral suppeeeer :)
Ajťáci (2006) (seriál)
cool, cool a ešte raz cool... tak dobre som sa nezasmiala už dávno...