Recenze (119)
Alenka v říši divů (2010)
Neni to úplně pět hvězdiček, ale je dám je. A k mému překvapení hlavně za Anne Hathway a Miu Wasikowskou...Líbil se mi nápad, vlastně i provedení, ale vysloveně mě rozčilovalo několik scének (například Deppův taneček). Tim Burton snad nemá zapotřebí dělat konec ve stylu Shreka...
3 sezóny v pekle (2009)
není to dokonalé, ale má to úžasný šmrnc. takový ten, co vám vlastně stačí. takový ten, co nedokážeme přesně pojmenovat. a kdo můžete doplnit herce, doplňte Tomasze Tyndyka, bez něj by bylo o jednu sezonu méně :)
Pád (2006)
tenhle film byl jenom trik, abyste na konci brečeli.nevěřte těm lidem ani slovo ;)
Životy těch druhých (2006)
jo! když mě něco donutí bez dechu poslouchat němčinu déle než 45 minut, musí to být něco. a to tohle je. konec perfektní, jako vlastně celý film. odvaha není vidět na první pohled, musíte se dívat tam, kam se nikdo nedívá.
Ed Wood (1994)
asolutně perfektní, v každém detailu! co víc říct k tomuhle naprosto dokonalému filmu...Snad jen, komu vadí, že cpe Burton do všech filmů Deppa, ať se podívá na Ed Wooda a možná mu dojde proč.
Svatá Klára (1996)
Tehle film je jako žádný jiný. A víte proč? Protože Richter byl sexuální maniak a Marylin Monroe byla jeho děvka (jedna z celé škály). Tenhle film je prostě divnej, tak divnej, že si ho musíte zamilovat. Ruská holka, co dokáže předvídat budoucnost se dostane mezi partičku chuligánů a pár dalších maniaků kolem...
Gormenghast (2000) (seriál)
tohle je skvost. a pravděpodobně nejdivnější věc co bbc pustila ven.
Náhoda (1981)
3 sprinty, 3 osudy...1 vlak a 1 Bogusllaw Linda...a hledačka s Čuškou na podlaze...co víc dodat?
Předčítač (2008)
Tak trochu odlišný pohled na válku, ale rozhodně nejen to. Tenhle film musí přece donutit i toho největšího burana. Nebo ne? Kate Winslet je neuvěřitelná, jako i celý zbytek filmu.
Lakomá Barka (1986)
názvy vesnic jsou často zavádějící, například Dejvice...Dej více...naprostá klasika